• Ik ben sinds een korte tijd zwanger ( Ik weet het, 17 is vroeg om al een kind te krijgen. ) en dat heb ik vandaag aan een vriendin van me vertelt. ( Nouwja, ik DACHT dat ze een vriendin was.) En die reageerde heel raar, namelijk dat dat kind dood zou gaan. Eerst dacht ik dat ze een grapje maakte maar ze meende het serieus! We doen een opleiding om kleuterjuf te worden ( werken met kinderen rond de 2, 3, 4 jaar. ) En aangezien het me best goed afgaat weet ik haast wel zeker dat mijn kind het overleeft bij mij. En ik weet ook zeker dat mijn vriend blijft, want hij liep 5 jaar geleden ) toen we net een stel waren. ) als te zeuren om een kindje.

    Ik weet het, het is niet boeiend en heel erg stom, maar dit moest ik gewoon even kwijt.

    Update: Voor iedereen die nieuwschierig is, we krijgen een dochtertje. We hebben ookal een naam bedacht, Diamond.

    Update: Mijn dochtertje zal niet komen. Ik ben gaan skaten en ik ben toen flin van de half-pipe gevallen. Ik heb een hersenschuding, een gebroken pols en een miskraam eraanover gehouden.

    Leah

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 14:59 ]


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    Dat is wel gemeen van je vriendin! Hou je het kindje?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hoezo zou het in hemelsnaam doodgaan?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Proficiat! Ik hoop voor je dat het je goed lukt, maar het is ook wel zeer gemeen van je vriendin!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wow, leuke vriendin zeg. Je kindje gaat heus niet dood! Al zeker niet als je kinderjuf bent (: Veel geluk met je kindje alvast!


    I live for the applause, you will die for it.

    Lefevre schreef:
    Dat is wel gemeen van je vriendin! Hou je het kindje?


    Ja, ik hou het kindje wel, ik ben niet voor niets bezig met een opleiding voor kleuterjuf. Ik ben echt gek van kleine kinderen, tuurlijk ze worden groter maar dat is eigelijk net zo leuk.

    Leah

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 19:21 ]


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    Gefeliciteerd! Hoe lang ben je zwanger? En wanneer ben je uitgerekend? -kruisverhoor-
    Ik denk dat je vriendin wel bijtrekt. Ik zou het ook een schok vinden als mijn vriendin plotseling zwanger blijkt te zijn!


    make cake, not war

    Kikkeli schreef:
    Wow, leuke vriendin zeg. Je kindje gaat heus niet dood! Al zeker niet als je kinderjuf bent (: Veel geluk met je kindje alvast!


    Ik ben nog geen kinderjuf, maar wel in opleiding. Maar daarmee ben ik al bijna klaar.

    En alvast bedankt.(flower)

    Leah


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    Ik denk dat ze bedoeld dat je vooral in de eerste drie maanden moet uitkijken omdat je dan (nog) een miskraam kan krijgen.

    Maar gefeliciteerd, dat het een gezond kindje mag worden(:

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 19:27 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    gemeen van je vriendin! je kindje gaat heus niet zo maar dood hoor!


    Everything is worse without music.

    VeraPotter schreef:
    Gefeliciteerd! Hoe lang ben je zwanger? En wanneer ben je uitgerekend? -kruisverhoor-
    Ik denk dat je vriendin wel bijtrekt. Ik zou het ook een schok vinden als mijn vriendin plotseling zwanger blijkt te zijn!


    Ik ben nu 3 maanden zwanger, nog niet zo heel erg lang dus en ik ga volgende maand pas naar het ziekenhuis maar volgens mij moet ik in maart bevallen. Ik hoop dat die vriendin bijtrekt want wat ze zei vond ik echt niet leuk.

    Leah


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    Kikkeli schreef:
    Wow, leuke vriendin zeg. Je kindje gaat heus niet dood! Al zeker niet als je kinderjuf bent (: Veel geluk met je kindje alvast!


    Only losers can act the way you do

    Al 5 jaar zeuren om een kind? Toen was je zelf nog een kind! Wat bezielt die gast?!

    Ja dat moest even.

    Anyway: ik hoop dat je geestelijk en financieel goed voorbereid bent op het ouderschap want het is een verdomd zware klus. Te zwaar voor mij dus ik zal in niks anders dan groot respect spreken als je op deze leeftijd al goed in staat bent een kind op te voeden.

    Erg veel succes!


    No growth of the heart is ever a waste

    Kikkeli schreef:
    Wow, leuke vriendin zeg. Je kindje gaat heus niet dood! Al zeker niet als je kinderjuf bent (: Veel geluk met je kindje alvast!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Gefeliciteerd!(flower)
    En ik denk wel dat die vriendin wel nog gaat bijtrekken, waarschijlijk was dat gewoon door de schok!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Oh een baby! Wat leuk! :9~
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Was het gepland of was het een ongelukje? Ik hoop echt voor je dat alles goed zal gaan en je een gezond kindje krijgt (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.