• Mijn moeder was net boos omdat ik de hele week chagrijnig ben omdat ik weer naar school moest en zij alleen maar zat te zeiken (ja goh mag ik dan ook eens chaggie zijn) en toen heeft ze zojuist de belachelijkste straf ever bedacht...

    een heel jaar lang valerius niet meer mogen zien!!! --'

    na 26 sept mag ik er een heel jaar lang niet meer heen! Nou ze kan serieus de pot op want ik ga daar echt niet naar luisteren! Als ik erheen wil dan houd zij mij echt niet tegen hahaha ze mocht het willen! (:


    dream, dare, fly!

    ...
    Wtf..
    Sinds wanneer mogen mensen niet meer chagrijnig zijn :S


    Life is hard and then we die

    Dit vind ik wel wat overdreven van haar.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    wat een domme straf, kom op straffen zijn voor kinderen als ze bijvoorbeeld een koekje uit een trommel pakken als dat niet mag en niet als je al half volwassen bent .. 0_o'


    we love anyone even you're a bitch .

    Dat is inderdaad best idioot. Maarja, je kunt je er maar beter aan houden anders kunnen ze nog ergere straffen verzinnen.


    Hope goes lost but never dies.

    Valerian schreef:
    Dat is inderdaad best idioot. Maarja, je kunt je er maar beter aan houden anders kunnen ze nog ergere straffen verzinnen.


    haha ik ga me er echt nit aan houden like zon straf omdat je chagrijnig was? Haha ze kan het vergeten! Ik betaal al mijn concertkaartjes voor valerius zelf en al mijn treinreizen er naartoe ook dus ze kan me niks verbieden! (:
    - oh wat ben ik blij als ik over 2 en een hal jaar uit huis ben ^^-


    dream, dare, fly!

    Tragically schreef:
    Dit vind ik wel wat overdreven van haar.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tragically schreef:
    Dit vind ik wel wat overdreven van haar.


    Only losers can act the way you do

    ik vind ook dat ze het je niet kan verbieden als je die kaartjes zelf koopt enzo.


    Even a white rose has a black shadow.

    Dat is echt erg vooral als je er als je de tickets al hebt(als het zo is) als ze zou zeggen dat je voor de rest van het jaar ze niet meer live mag zien maar de dag van het concert nog wel dan kan ik er nog ergens in komen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Rare mensen op de wereld...:S


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat is wel overdreven, maar volgens mij moet je dat dus niet zeggen "Ik ga er héén en jij houdt me niet tegen" of in die aard. Volgens mij is ze het tegen dan al lang vergeten en mag je gewoon weer gaan als je gewoon weer vriendelijk doet!
    Al ken ik jou moeder natuurlijk niet. (';


    Some people make the world special just by being in it