• Ik ben sinds een korte tijd zwanger ( Ik weet het, 17 is vroeg om al een kind te krijgen. ) en dat heb ik vandaag aan een vriendin van me vertelt. ( Nouwja, ik DACHT dat ze een vriendin was.) En die reageerde heel raar, namelijk dat dat kind dood zou gaan. Eerst dacht ik dat ze een grapje maakte maar ze meende het serieus! We doen een opleiding om kleuterjuf te worden ( werken met kinderen rond de 2, 3, 4 jaar. ) En aangezien het me best goed afgaat weet ik haast wel zeker dat mijn kind het overleeft bij mij. En ik weet ook zeker dat mijn vriend blijft, want hij liep 5 jaar geleden ) toen we net een stel waren. ) als te zeuren om een kindje.

    Ik weet het, het is niet boeiend en heel erg stom, maar dit moest ik gewoon even kwijt.

    Update: Voor iedereen die nieuwschierig is, we krijgen een dochtertje. We hebben ookal een naam bedacht, Diamond.

    Update: Mijn dochtertje zal niet komen. Ik ben gaan skaten en ik ben toen flin van de half-pipe gevallen. Ik heb een hersenschuding, een gebroken pols en een miskraam eraanover gehouden.

    Leah

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 14:59 ]


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    Wooow dat is heel kut van die vriendin
    Maar gefeliciteerd
    En ik ken jongere meisjes
    Iemand bij mij uit de klas 15jaar bijna zestien is al bijna op de helft van haar zwangerschap


    the world is filled with people that we dont understand

    Oke dat is erg gemeen van haar..
    ik heb een vriendin van net 16 en die heeft al een kindje van een jaar dus ik ken ze vroeger :P

    Gefeliciteerd trouwens! geniet er van meid ;)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    wat jong! sorry hoor maar dat is echt jong! de meeste mensen hebben kinderen rond hun dertigste.

    en dat is wel rottig van je vriendin. maar ik denk dat ze:
    . jaloers is
    of
    . dat zij het zelf helemaal niet leuk vind dat je nu al zwanger bent.

    dit is maar een idee hoor.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    GEFELICITEERD!
    Die vriendin is echt weird.


    Never wait for perfection, just make it.

    Gefeliciteerd!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Katniss schreef:
    Oh een baby! Wat leuk! :9~
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Was het gepland of was het een ongelukje? Ik hoop echt voor je dat alles goed zal gaan en je een gezond kindje krijgt (:


    het was een ongelukje

    Leah

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 20:39 ]


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    Gefeliciteerd!


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Zaitsev schreef:
    Al 5 jaar zeuren om een kind? Toen was je zelf nog een kind! Wat bezielt die gast?!

    Ja dat moest even.

    Anyway: ik hoop dat je geestelijk en financieel goed voorbereid bent op het ouderschap want het is een verdomd zware klus. Te zwaar voor mij dus ik zal in niks anders dan groot respect spreken als je op deze leeftijd al goed in staat bent een kind op te voeden.

    Erg veel succes!


    Haha, dat vond ik toen ook maar hij heeft toen een klein broertje gekregen en dat vond hij leuk toen wou hij zelf ook een baby. Achteraf zijn we wel blij dat we nu een kindje krijgen en dus niet 1 van 5 jaar hebben rondlopen.


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    Gefeliciteerd!