• Ik was een paar weken geleden jarig, en heb bedacht om zaterdag met een groepje vriendinnen daarvoor een pizza te eten en naar de bios te gaan. Dus ik mailtje rondsturen met daarin datum, tijd en blablabla. Nou zijn mijn ouders altijd heel erg stipt in het "Wie komt er wel. Wie komt er niet. Hoe laat komt die"-gezeur, dus ik heb in het mailtje gezet dat ze zo snel mogelijk moeten terug mailen om te zeggen dat ze kunnen/niet kunnen. Ik heb 1/5 mailtjes terug gekregen. En als ik dan om msn zeg: Kijk even je mail, krijg ik "Ja, heb ik allang gedaan" terug. Hallo? Terug mailen? Zeggen of je komt of niet komt? Dan zegt men op msn ook niet of wel of niet.

    Daarnaast heb ik wel van iemand anders bericht teruggehad, via msn. Maar ze blijkt naar een familiedag te moeten waar ze écht niet onderuit kan. Oké, fair enough. Maar wat het nou is; elke keer als ik iets verzin om te doen heeft ze wat anders. Dan weer een verjaardag, dan de opening van de kapperszaak van haar tante, en nu weer dit. Van mijn ouders hoef ik dus niet eens naar een verjaardag van een tante, ofzoiets dergelijks. Hoezo traditionele familie. ahum.
    Een beetje toevallig- of niet soms?
    Ik bedoel, wat heeft ze tegen mij?!

    Sorry. Dit moest er even uit.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 19:15 ]


    make cake, not war

    Ik zou sowieso de personen opbellen, dan weet je tenminste gelijk waar je aan toe bent.
    En die vriendin vind ik inderdaad erg vaag. Heeft ze echt áltijd een excuus? Stel eens vaker wat voor om te gaan doen, wie weet zijn haar smoesjes dan snel genoeg op.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 19:28 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik moet ook wel altijd mee naar de verjaardagen van de familie. Maar als ik daar maar een uurtje ben of zo, is het ook goed.. Bel hen anders op, zorg ervoor dat ze het echt wel vragen :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California