• internet. Echt i mean. Ik maak een account aan op een site en je krijgt meteen een welkoms bericht van anderen met omg, jij bent schattig. En leuke foto etc. Haha wat een sukkels vind ik zulke mensen. Ik weet heus wel wat ze van me willen.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ghehe. Of ze gaan heel serieus reageren op een dom bericht dat je hebt geschreven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Meespelen en dan vet hard gaan dissen^^


    *He's the one.

    @Aurelia.
    Ja echt serieus dat is zo lachwekkend (:.

    @Char.
    Ja, doe ik altijd de één is 18 en de ander 16 :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat zijn gewoon rare mensen die in het echte leven geen kans maken. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    Dat zijn gewoon rare mensen die in het echte leven geen kans maken. :P

    Echt serieus je krijgt zo'n berichtje met: Je ziet erg echt leuk uit. :$
    En die persoon ziet er dus echt zo kansloos uit niet normaal!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ahja idd. of dan vragen ze heb je msn en cam?
    en dan weet ik ookal hoe laat het is ==*
    maarja die gasten moet je gewoon niet op reageren, voor je ht weet zit je diep in de #### :X


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ahja idd. of dan vragen ze heb je msn en cam?
    en dan weet ik ookal hoe laat het is ==*
    maarja die gasten moet je gewoon niet op reageren, voor je ht weet zit je diep in de #### :X

    Ja, inderdaad.
    Ik zeg altijd: Ja die heb ik, en nee die krijg je niet --'
    En dan is het meteen: Nja, zo geirriteerd hoef je ook weer niet te doen!
    Haha, ik zeg alleen bedankt n_n
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tja er zijn mensen..

    Ik vond die mensen echt stom. xD

    Echt als ze zulke dingen willen zijn er bepaalde sites voor, en als ze echt serious zijn dan vind ik wel dat je minimaal in de buurt moet wonen. xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    Dat vind ik @ Quizlet zo... alle jongens worden dan bedolven onder berichtjes. VOORAL DEGENE DIE EMO ZIJN. jeezz.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Dat vind ik @ Quizlet zo... alle jongens worden dan bedolven onder berichtjes. VOORAL DEGENE DIE EMO ZIJN. jeezz.


    Heb ik nog niet zo veel last van gehad. maar ik ben (ook geen/ nog geen) emo ^^
    Ik krijg vooral berichtjes omdat ik op het forum spam. ^^ (meer dan 250 berichtjes in 2 weken (hoera)) xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)

    Heb ik nog niet zo veel last van gehad. maar ik ben (ook geen/ nog geen) emo ^^
    Ik krijg vooral berichtjes omdat ik op het forum spam. ^^ (meer dan 250 berichtjes in 2 weken (hoera)) xD

    Hoezo spam je dan?! Je kan je toch vervelen. ik bedoel. daar is deze site voor. anyways. NOG GEEN EMO?! Dont tell me u will turn emo. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik vond die mensen echt stom. xD

    Echt als ze zulke dingen willen zijn er bepaalde sites voor, en als ze echt serious zijn dan vind ik wel dat je minimaal in de buurt moet wonen. xD

    Inderdaad! Het is echt walgelijk komt er iemand die zegt dat ie 18 is terwijl hij op een vent van 35 lijkt o_o

    @LotteLampje

    Ja, echt dat is ook zo dom. Op internet heeft iedereen ineens een laag E-Q (mezelf uitgezonderd.)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)Heb ik nog niet zo veel last van gehad. maar ik ben (ook geen/ nog geen) emo ^^
    Ik krijg vooral berichtjes omdat ik op het forum spam. ^^ (meer dan 250 berichtjes in 2 weken (hoera)) xD

    EMO! Get him! Get him!


    No growth of the heart is ever a waste

    @Decoy.
    indeed. iedereen zegt altijd op internet dat ik vast in het echt anders ben. bladiblah. maar dat is heulemaal niet waar. like. kan ik er wat aan doen dat ik gewoon 24/7 geestelijk gestoord ben?! Dat hun zich nou anders voordoen..


    The economy is suffering, let it DIE!