• Ik heb geen flauw idee met welk account ik dit post, want ik sta ingelogd op TOMISHOT, maar als ik daar op profiel druk staat er: Deze user is niet meer actief. Ik heb al nieuw account aangemaakt en uitgelogd op TOMISHOT. Dan blijf ik sowieso ingelogd, térwijl ik al heb ingelogd met xUnleashed.
    -overnieuw proberen helpt niet, zoals veel zullen zeggen. Want dat heb ik al een paar x geprobeerd. -


    Tom and Georg could write a bad romance.

    I'm confused .____.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat heeft het dan ook voor nut om een nieuw account aan te maken..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Wat heeft het dan ook voor nut om een nieuw account aan te maken..


    Het heeft meerdere redens waarom ik een nieuw account wil. (: Maar ik kan dus gewoonweg niet op deze uitloggen. :S


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Welke browser gebruik je?

    Edit: Als je Mozilla Firefox gebruikt, moet je even naar 'Extra' gaan. Dan op 'Pagina-info' drukken, op 'Beveiliging' drukken, 'Opgeslagen wachtwoorden bekijken' en dan gewoon op 'Alle verwijderen' drukken ook al staat er niets. (':

    [ bericht aangepast op 6 sep 2010 - 14:10 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Welke browser gebruik je?

    Edit: Als je Mozilla Firefox gebruikt, moet je even naar 'Extra' gaan. Dan op 'Pagina-info' drukken, op 'Beveiliging' drukken, 'Opgeslagen wachtwoorden bekijken' en dan gewoon op 'Alle verwijderen' drukken ook al staat er niets. (':


    Dankje, ik ga het proberen (:

    Edit: Werkt niet. Ik heb gedaan wat je zei. Daarna uitgelogd en Quizlet op nieuw opgestart. Als ik www.quizlet.nl intyp, sta ik inderdaad niet ingelogd. -als ik namelijk www.quizlet.nl/forum doe sta ik wel nog steeds ingelogd- maar als ik dan op forum druk zonder in te loggen, ben ik weer ingelogd op deze. :s

    [ bericht aangepast op 6 sep 2010 - 14:15 ]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ook nog nádat je die lijst met wachtwoorden hebt verwijderd? |:
    Anders even je cookies ook verwijderen, op dezelfde manier als dat je je wachtwoord deed. En dan eventueel nog je geschiedenis? :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    En als je het via internet explorer probeert? Gewoon om te kijken even of die hem bij anderen wel pakt ? En je pc opnieuw opgestart ook?

    [ bericht aangepast op 6 sep 2010 - 14:50 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    what. the.
    lol.


    Smiling but close to tears.

    Vengeance schreef:
    En als je het via internet explorer probeert? Gewoon om te kijken even of die hem bij anderen wel pakt ? En je pc opnieuw opgestart ook?


    Bij internet Explorer doet 'ie 't wel. Google chrome ook. En heb me laptop al opnieuw opgestart, maar dat haalt ook niets uit. ;s


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ken je niet gewoon je account nu verwijderen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Geef je pc een flinke mep, werkt altijd.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    daar heb ik bij de computer van mijn moeder last van dn ben ik ingelogd als : think.
    en ik kan dat ook niet meer terug doen.. zwaar irritant.


    Life is a beautiful struggle

    Bro schreef:
    Ken je niet gewoon je account nu verwijderen?


    Dat had ik dus in eerste instantie gedaan, maar dan werkt alleen mijn profiel dus niet meer. De rest nog wel. ;s


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Weird...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    En als je nou http://www.quizlet.nl/users/TOMISHOT/ aanklikt, kom je dan wel op je profiel?


    *insert philosophical cringe expression here*