• Zoals je waarschijnlijk hebt gezien zijn we vandaag overgestapt op een nieuwe layout (Y)

    De grootste verandering is de stap van 3 naar 2 kolommen, waardoor er meer ruimte vrij is gekomen voor echte content.

    Het menu dat eerst links stond is nu een uitklapmenu bovenaan de pagina geworden. De links die eerst rechts stonden zijn naar de linkerkant verhuisd.

    Wat zijn de voordelen precies?
    - Meer ruimte voor je quizzen en stories. Ook het forum komt nu wat beter tot zijn recht.
    - Het nieuwe menu bevat geen plaatjes meer en is dus volledig aan te passen via templates! Je kunt nu dus de hele pagina de kleuren geven die je zelf mooi vindt.
    - Het menu is iets anders ingedeeld zodat er meer logica in zit. Misschien is het even wennen maar over een week weet je niet beter ;)

    Ik vind het stom! Leve de oude layout! Dood aan veranderingen!
    Helaas, je zult er aan moeten wennen. Alle verandering is in het begin vervelend.

    Ik vind de kleuren afgrijselijk!
    Kan gebeuren, smaken verschillen. Binnenkort zullen we een template-wedstrijd organiseren waarbij de winnende template de nieuwe standaard look van Q zal worden. Daarnaast zullen we kijken of het mogelijk is een paar standaard templates te kiezen die je in kunt stellen via je intellingen.

    Er werkt iets niet of ik heb een suggestie!
    Daar is dit topic voor :P

    Bekende bugs
    - Inetrenet Explorer versie 7 gebruikers zien geen profielfoto's en links voor quoten etc op het forum. Hier wordt op dit moment aan gewerkt.
    - In FireFox stoort het menu soms door het roteren van de spotlight.
    - In FireFox en Chrome staat het menu soms helemaal boven elkaar. F5 indrukken helpt dan meestal. Er wordt nog gezocht naar een betere oplossing.

    Update
    - IE7 gebruikers zouden als het goed is weer profielfoto's en quote- en editbuttons moeten zien.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 16:49 ]


    Dit is mijn signature...

    ik hoop echt dat je ooit een plaatje als achter grond op je profiel kunt gebruiken dat zou egt cool zijn


    be happy and be free thats the only thing you need to be

    oh ja dat zou leuk zijn!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Kunnen de afbeeldingen nu niet groter?
    Verder vind ik het nog euhm, wennen. (cat)

    Actors schreef:
    Rutger, no offence, ik vond de vorige beter.


    Hope goes lost but never dies.

    Als je een story leest, kan je 'breed', 'normaal' of 'smal' instellen. Nu, als je een aantal hoofstukken na elkaar, leest, merk je al snel dat je bij elk hoofdstuk dat opnieuw moet instellen.
    Kan je niet instellen dat het zo blijft? Het is slechts een klein detail, maar het steekt wel tegen, vind ik persoonlijk dan (':
    Dankudanku x

    Edit: Wow, 15 is Huuuuugeee O_o

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 17:02 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Heel erg goed. Maar ik was nu net die oude gewend..


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    YOUxSUCK schreef:
    Ik vind het heel mooi geworden en het leest ook fijner! Super bedankt dus Rutger!
    Alleen kan iemand mij uitleggen wat de 'snelstarter' is? :'D


    Met de snelstarter kun je door één druk op de knop een nieuwe story/quiz/poll/schoutout-bericht/ik ben bezig met...bericht maken(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik schrok me dood toen ik het zag x). Maar het ziet er koel uit, Rutger! (:

    Ik opende Quizlet. en dacht eerst dat het aan mijn pc was, want die wil nog weleens het beeld verschrijfen enzo. maar toen dacht ik. dat kan niet want dan komt et e rniet zo netjes uit te zien.
    dus toen ging ik maar snel kijken op het forum wat er alemaal verandert was, want ik wist gewoon dat er een topic ofer was ^^

    En whow het is egt enorm wennen.!

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 19:38 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rutger schreef:
    ...
    - Het nieuwe menu bevat geen plaatjes meer en is dus volledig aan te passen via templates! Je kunt nu dus de hele pagina de kleuren geven die je zelf mooi vindt.
    ...


    ik begrijp die niet helemaal. Want als je dan zeg maar naar je templates beheer gaat, kan je die kleuren veranderen, maar het blijft hetzelfde.
    want dit blijft het zelfde. Als je dan al die kleurtjes verander en op opslaan drukt, dan springt hij terug naar de oorsprongkelijke kleuren, en hij heeft gewoon een melding van succesvol veranderd.
    dus ligt dat aan mijn computer, of aan de site?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    waneer begint die template wedstrijd klinkt leuk (:


    Hallo

    PetuniaGirl schreef:
    waneer begint die template wedstrijd klinkt leuk (:


    Hope goes lost but never dies.

    Ehm, geen idee of het er iets mee te maken heeft maar op het forum springt mijn beeld steeds naar het laatste bericht. En het is rot irritant dat je dan weer naar boven moet scrollen. Maar voor de rest, ça va (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    xDesire schreef:
    yesh, mooie layout! Ik dacht al, huh quizlet spacet em XD

    whaha ik ook ik was net bezig met een verhaal activeren en dacht dat iets fout had gemaakt xD


    you were born original don't die as a copy

    Hahahahah, ik vind het wel gaaf. Wel even wennen, maar ik vind het wel leuk. [:


    *insert philosophical cringe expression here*