• Zoals je waarschijnlijk hebt gezien zijn we vandaag overgestapt op een nieuwe layout (Y)

    De grootste verandering is de stap van 3 naar 2 kolommen, waardoor er meer ruimte vrij is gekomen voor echte content.

    Het menu dat eerst links stond is nu een uitklapmenu bovenaan de pagina geworden. De links die eerst rechts stonden zijn naar de linkerkant verhuisd.

    Wat zijn de voordelen precies?
    - Meer ruimte voor je quizzen en stories. Ook het forum komt nu wat beter tot zijn recht.
    - Het nieuwe menu bevat geen plaatjes meer en is dus volledig aan te passen via templates! Je kunt nu dus de hele pagina de kleuren geven die je zelf mooi vindt.
    - Het menu is iets anders ingedeeld zodat er meer logica in zit. Misschien is het even wennen maar over een week weet je niet beter ;)

    Ik vind het stom! Leve de oude layout! Dood aan veranderingen!
    Helaas, je zult er aan moeten wennen. Alle verandering is in het begin vervelend.

    Ik vind de kleuren afgrijselijk!
    Kan gebeuren, smaken verschillen. Binnenkort zullen we een template-wedstrijd organiseren waarbij de winnende template de nieuwe standaard look van Q zal worden. Daarnaast zullen we kijken of het mogelijk is een paar standaard templates te kiezen die je in kunt stellen via je intellingen.

    Er werkt iets niet of ik heb een suggestie!
    Daar is dit topic voor :P

    Bekende bugs
    - Inetrenet Explorer versie 7 gebruikers zien geen profielfoto's en links voor quoten etc op het forum. Hier wordt op dit moment aan gewerkt.
    - In FireFox stoort het menu soms door het roteren van de spotlight.
    - In FireFox en Chrome staat het menu soms helemaal boven elkaar. F5 indrukken helpt dan meestal. Er wordt nog gezocht naar een betere oplossing.

    Update
    - IE7 gebruikers zouden als het goed is weer profielfoto's en quote- en editbuttons moeten zien.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 16:49 ]


    Dit is mijn signature...

    Bovenaan is het zo leeg! Dat trekt op niks!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    'k heb een foutje gevonden denk ik ^^. 'k gebruik firefox trouwens.
    Als ik naar de uitkomsten van een quiz ga, dan werken die dropdowndingetjes niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Stripe schreef:
    Waarom kan ik bij verhalen van anderen wel de breed/normal/small functie gebruiken, maar niet bij mijn eigen verhalen? |:

    Dat kwam doordat je tekst gecentreerd had staan. Ik heb het aangepast en nu zou het ook bij jouw stories moeten werken.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Dat kwam doordat je tekst gecentreerd had staan. Ik heb het aangepast en nu zou het ook bij jouw stories moeten werken.

    Ja, nu werkt het wel. :'3 Dank je wel.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Rutger schreef:
    (...)
    Zou je weer een screenshot kunnen maken (A)


    Ow laat maar ze doen het al x'D


    dream, dare, fly!

    Ik vind die rechte hoekjes wat stijf x]
    Maar voor de rest is het wennen. =)
    Al vind ik het nu lelijk van die verandering naar 2 kolommen, maar strax merk ik er niets meer van. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Marshmellow schreef:
    'k heb een foutje gevonden denk ik ^^. 'k gebruik firefox trouwens.
    Als ik naar de uitkomsten van een quiz ga, dan werken die dropdowndingetjes niet.

    Dat was ook alleen bij mods :) Inmiddels opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...

    Eerste reactie: WTF :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Nu gebruik ik internet explorer en is alles perfect! Mooie lay-out. Op Firefox zag alles er verneukt uit! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Armani schreef:
    Ik schrok me dood toen ik Quizlet opnieuw opendeed ö Maar, het is inderdaad wel overzichtelijker. I can get used to it :]


    Change, the only good thing in this world.

    Ik ga heel erg moeten wennen, en op dit moment vind ik het 10x niets. Maar over een tijdje zal ik het wel fijn vinden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik moet zeggen dat het er beter uit ziet.
    Alleen zijn de kleuren niet heel erg mooi ofzo, maar dat zijn ze nooit geweest vind ik.

    Even wennen maar ik vind 't geweldig
    Veel meer plaats ;D


    Live life limitless.

    Ghaha, ik schrok me dood en heb letterlijk 5 x de pagina vernieuwd, omdat ik dacht dat het een fout was (nerd)
    Maar oké, ik kan er mee leven. Het is wel allemaal breed enzo nu, maar waarschijnlijk valt mij dat binnen een paar dagen al niet meer op :')


    Terug naar de veiligheid!

    Ik kwan op de site en dacht WTF is hier gebeurd?! Maar het ziet er best wel tof uit. Ik kan hier zeker wel aan wennen.

    Maar ik heb een fout ontdekt:

    Als je een template aanpast verandert dat nieuwe gedeelte over de menubalk-iets niet. Dan sla je op en wil je weer iets aanpassen maar dan zijn alle kleuren nog zoals het standaard is.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 17:58 ]