• Hi!

    Ik kan me zo erg ergeren aan mijn Nederlandse lerares. Vandaag vertelde ze weer dat Harry Potter boeken lezen tijdverspilling was, eerder zei ze dat het de slechtste boeken waren die ooit waren geschreven volgens haar.
    Ik bedoel, ze kan er dan allemaal niet in geloven en de verhaallijn stom vinden, maar ieder normaal mens (niet beledigend bedoelt hoor, het telt alleen voor stomme nederlanse leraressen =) ) weet dat de boeken wél goed geschreven zijn. Pffff...

    xx

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 21:34 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Sinds wanneer mogen leraren geen recht meer hebben op een mening dan? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vínd jij. Jij vind ze goed geschreven, kwestie van smaak.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vreemde lerares heb jij. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Endure schreef:
    Vínd jij. Jij vind ze goed geschreven, kwestie van smaak.

    Ik vind ze ook goed geschreven, maar ben het wel eens met Endure. En je lerares heeft ook recht op haar mening, hoewel ze het wel iets minder hard uit had kunnen drukken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mensen hebben recht op een eigen mening, maar ik vind wel dat ze die, zeker als ze leerkracht zijn en een voorbeeldfunctie hebben, op een respectvolle manier moeten brengen. En ik heb niet het gevoel dat zij dat heeft gedaan.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 21:32 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    RosaCullen schreef:
    Hi!

    Ik kan me zo erg ergeren aan mijn Nederlandse lerares. Vandaag vertelde ze weer dat Harry Potter boeken lezen tijdverspilling was, eerder zei ze dat het de slechtste boeken waren die ooit waren geschreven volgens haar.
    Ik bedoel, ze kan er dan allemaal niet in geloven en de verhaallijn stom vinden, maar ieder normaal mens weet dat de boeken wél goed geschreven zijn. Pffff...

    xx


    Nu voel ik me een niet normaal mens..
    Het is gewoon je eigen mening of je de boeken wel of niet leuk vind, en dat jou lerares ze niet leuk vind betekend nog niet dat ze niet normaal is.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind wel dat zij gewoon haar mening mag uiten. Maar als ze er de hele tijd over zeurt dan is het wel irritant ja.

    Lemonworld schreef:
    Sinds wanneer mogen leraren geen recht meer hebben op een mening dan? :')

    Daar heb je gelijk in, maar ze heeft het er minstens iedere les over en beledigt echt álles. Zeggen dat het slecht is enzo, dat vind ik oké. Maar zeggen dat alle films slecht zijn, het véél te langdradig is, Zwerkbal niet eens kan bestaan, Hogwarts nep is, toveren niet echt kan zijn, gewaden niet eens te koop zijn, Wegisweg niet bestaat enzovoort... Dat vind ik nogal overdreven.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind dat ze haar mening mag geven, maar als Nederlands lerares vind ik dat ze alleen mag zeggen. 'ik vind die boeken niet goed, niet mijn smaak' maar ga niet zeggen dat het slechte boeken zijn en dat het tijdverspilling is. Lezen is altijd beter dan achter de computer hangen en niet lezen. Dus ze moet blij zijn dat je die boeken leest =D. Of ze moet gewoon helemaal geen mening geven.

    Haha heel lulverhaal =d

    Lemonworld schreef:
    Sinds wanneer mogen leraren geen recht meer hebben op een mening dan? :')


    dead is easy, life's harder. ~

    Tja, haar mening. (:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 20:39 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind aan die boeken,Harry Potter sorry echt geen barst aan.


    Kill them with kindness.

    MakingFun schreef:
    Ik vind dat ze haar mening mag geven, maar als Nederlands lerares vind ik dat ze alleen mag zeggen. 'ik vind die boeken niet goed, niet mijn smaak' maar ga niet zeggen dat het slechte boeken zijn en dat het tijdverspilling is. Lezen is altijd beter dan achter de computer hangen en niet lezen. Dus ze moet blij zijn dat je die boeken leest =D. Of ze moet gewoon helemaal geen mening geven.

    Haha heel lulverhaal =d


    I love you Irem

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Daar heb je gelijk in, maar ze heeft het er minstens iedere les over en beledigt echt álles. Zeggen dat het slecht is enzo, dat vind ik oké. Maar zeggen dat alle films slecht zijn, het véél te langdradig is, Zwerkbal niet eens kan bestaan, Hogwarts nep is, toveren niet echt kan zijn, gewaden niet eens te koop zijn, Wegisweg niet bestaat enzovoort... Dat vind ik nogal overdreven.

    Maar wel de waarheid.
    Dat jij ze zo geweldig vind is heel leuk voor jouw,maar ja sommigen vinden van niet. En ik neem aan dat een lerares Nederlands qua boeken wel weet waar ze over geeft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Goed geschreven zijn is voor ieder mens een ander begrip he ;)?


    Life is hard and then we die