• Ik weet niet echt wat ik moet denken. misschien is het allemaal gewoon in mijn eigen hoofd. Maar ik heb het gevoel dat ik mijn twee beste vriendinnen aan het verliezen ben. Ik ben de laatste tijd nogal veel met mijn vriendje bezig en zie mijn vriendinnen dus minder.
    Maar ookal ga ik wat minder met ze om, ze betekenen nogsteeds heel veel voor me.
    Ik voel me best slecht dat ik ze een beetje verwaarloos. Maar ik heb het gevoel dat ze ook niet zoveel contact met mij zochten. (we gaan nu wel binnenkort naar de film).

    Kent iemand de situatie? iemand tips?


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Ik ken de situatie wel, aleen hield ik me niet bezig met mijn vriendje, want heb er geen en nog nooit 1 gehad. Maar ik denk dat je gewoon een beetje meer met je vrienden moet afsrpeken en het je vriendje uitleggen enzo. Misschien begrijpt hij je wel, maar ik denk van wel. Miss kan je steeds om de dag afspreken..?

    Wat dacht je van wat meer tijd met ze doorbrengen..?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Wat dacht je van wat meer tijd met ze doorbrengen..?


    Jaaa.. zover was ik ook al xD.
    maar ik denk gewoon dat ze niet blij met me zijn, omdat ik nogal rot tegenover ze heb gedaan.


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Image schreef:
    (...)

    Jaaa.. zover was ik ook al xD.
    maar ik denk gewoon dat ze niet blij met me zijn, omdat ik nogal rot tegenover ze heb gedaan.

    Dan bied je je excuses aan?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Backyard schreef:
    (...)
    Dan bied je je excuses aan?


    I hope they accept!


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart