• Zoals je waarschijnlijk hebt gezien zijn we vandaag overgestapt op een nieuwe layout (Y)

    De grootste verandering is de stap van 3 naar 2 kolommen, waardoor er meer ruimte vrij is gekomen voor echte content.

    Het menu dat eerst links stond is nu een uitklapmenu bovenaan de pagina geworden. De links die eerst rechts stonden zijn naar de linkerkant verhuisd.

    Wat zijn de voordelen precies?
    - Meer ruimte voor je quizzen en stories. Ook het forum komt nu wat beter tot zijn recht.
    - Het nieuwe menu bevat geen plaatjes meer en is dus volledig aan te passen via templates! Je kunt nu dus de hele pagina de kleuren geven die je zelf mooi vindt.
    - Het menu is iets anders ingedeeld zodat er meer logica in zit. Misschien is het even wennen maar over een week weet je niet beter ;)

    Ik vind het stom! Leve de oude layout! Dood aan veranderingen!
    Helaas, je zult er aan moeten wennen. Alle verandering is in het begin vervelend.

    Ik vind de kleuren afgrijselijk!
    Kan gebeuren, smaken verschillen. Binnenkort zullen we een template-wedstrijd organiseren waarbij de winnende template de nieuwe standaard look van Q zal worden. Daarnaast zullen we kijken of het mogelijk is een paar standaard templates te kiezen die je in kunt stellen via je intellingen.

    Er werkt iets niet of ik heb een suggestie!
    Daar is dit topic voor :P

    Bekende bugs
    - Inetrenet Explorer versie 7 gebruikers zien geen profielfoto's en links voor quoten etc op het forum. Hier wordt op dit moment aan gewerkt.
    - In FireFox stoort het menu soms door het roteren van de spotlight.
    - In FireFox en Chrome staat het menu soms helemaal boven elkaar. F5 indrukken helpt dan meestal. Er wordt nog gezocht naar een betere oplossing.

    Update
    - IE7 gebruikers zouden als het goed is weer profielfoto's en quote- en editbuttons moeten zien.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 16:49 ]


    Dit is mijn signature...

    Het is indd echt even wennen. Als ik Q open gaat mijn muis automatisch naar de rechter kant ipv de linker kant :'D. Maar ik vind het wel leuk zo!

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 21:16 ]

    Jammer. Het ging allemaal net zo automatisch om steeds op 'Actieve Topics' te klikken daar links.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Eh... iedereen vind hem zo goed... maar eigenlijk vind ik hem stiekem best wel afschuwelijk :X


    Get back motherfuckerz'

    Ik vind het echt eng.


    Hope goes lost but never dies.

    Met mijn browser, Slimbrowser, kan ik nog steeds het 'edit' knopje niet zien, wat vrij irritant is ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    heey ja f5! gelukkig eerst vond ik het heeel iritant nu is het beter haha ik dacht ook zo toen ik op forum drukte "hij doet het niet" terwijl ik naar beneden moest scrollen(krul) maar nu is alles prima(Y)


    You are the dream. I am the dreamer.

    Hmm, nu er toch zoveel ruimte is op het profiel, zou het wel eens fijn zijn als de profielfoto wat groter wordt, zodat we eindelijk kunnen ziet wat er precies opstaat.

    Rutger, no offence, ik vond de vorige beter.


    We'll never be as young as we are tonight

    Vengeance schreef:
    Omg, J'adore! Ik hou er nu al van!
    Heerlijk overzichtelijk zo. :9~
    I love you Rutger! :9~


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Courtesan schreef:
    Met mijn browser, Slimbrowser, kan ik nog steeds het 'edit' knopje niet zien, wat vrij irritant is ;x

    Me neither, maar ik heb wel Firefox . Ook al druk ik f5, ik zie 't nog steeds niet.

    Passerby schreef:
    Door de nieuwe lay-out van de site, komt mijn profielfoto steeds uit het hokje van mijn tekst, zowel in de topic als in gastenboeken. Dat toont echt slordig en ik erger me er echt aan. Kan hier iets aan gedaan worden?


    Let the Night embrace you

    Voor zij die Firefox hebben en bijv. geen Edit-knop zien, doe dit:

    Ga naar extra, dan naar recente geschiedenis wissen en dan zorg je ervoor dat buffer aangevinkt staat. Dan klik je op nu wissen en vernieuw je de pagina.

    Lukt het dan niet? :3


    Let the Night embrace you

    Jardine schreef:
    Hmm, nu er toch zoveel ruimte is op het profiel, zou het wel eens fijn zijn als de profielfoto wat groter wordt, zodat we eindelijk kunnen ziet wat er precies opstaat.

    Goed idee!

    Eerst vond ik het afschuwelijk

    maar ik ben het al weer wat gewoon , het enige die me nu zwaar stoort is als je een story leest het altijd automatisch op breed staat en bij mij werkt het soms niet om op andere breedtes dan te drukken
    x.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik vind het heel mooi geworden en het leest ook fijner! Super bedankt dus Rutger!
    Alleen kan iemand mij uitleggen wat de 'snelstarter' is? :'D