• Zoals je waarschijnlijk hebt gezien zijn we vandaag overgestapt op een nieuwe layout (Y)

    De grootste verandering is de stap van 3 naar 2 kolommen, waardoor er meer ruimte vrij is gekomen voor echte content.

    Het menu dat eerst links stond is nu een uitklapmenu bovenaan de pagina geworden. De links die eerst rechts stonden zijn naar de linkerkant verhuisd.

    Wat zijn de voordelen precies?
    - Meer ruimte voor je quizzen en stories. Ook het forum komt nu wat beter tot zijn recht.
    - Het nieuwe menu bevat geen plaatjes meer en is dus volledig aan te passen via templates! Je kunt nu dus de hele pagina de kleuren geven die je zelf mooi vindt.
    - Het menu is iets anders ingedeeld zodat er meer logica in zit. Misschien is het even wennen maar over een week weet je niet beter ;)

    Ik vind het stom! Leve de oude layout! Dood aan veranderingen!
    Helaas, je zult er aan moeten wennen. Alle verandering is in het begin vervelend.

    Ik vind de kleuren afgrijselijk!
    Kan gebeuren, smaken verschillen. Binnenkort zullen we een template-wedstrijd organiseren waarbij de winnende template de nieuwe standaard look van Q zal worden. Daarnaast zullen we kijken of het mogelijk is een paar standaard templates te kiezen die je in kunt stellen via je intellingen.

    Er werkt iets niet of ik heb een suggestie!
    Daar is dit topic voor :P

    Bekende bugs
    - Inetrenet Explorer versie 7 gebruikers zien geen profielfoto's en links voor quoten etc op het forum. Hier wordt op dit moment aan gewerkt.
    - In FireFox stoort het menu soms door het roteren van de spotlight.
    - In FireFox en Chrome staat het menu soms helemaal boven elkaar. F5 indrukken helpt dan meestal. Er wordt nog gezocht naar een betere oplossing.

    Update
    - IE7 gebruikers zouden als het goed is weer profielfoto's en quote- en editbuttons moeten zien.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 16:49 ]


    Dit is mijn signature...

    Vind het nog niet echt mooi, beetje te breed en de kolommen bovenin duren op deze computer nu langer om te laden. Maar ik wen er wel aan, het heeft natuurlijk ook z'n voordelen ;3


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    "dood aan verandering" haha weetje hoe droog xd
    Ik vind 'em wel koel :]
    en ik dacht eerst ook echt wtf xd
    Maaaaarja [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik wen er wel aan, maar ik vind 'm nou niet zo geslaagd. Veel te uitgerokken. Bedoel, als 't niet zo uitgerokken was zou ik het wel leuk gevonden hebben of zo, /denk ik.

    Rutger schreef:
    Bekende bugs
    - Inetrenet Explorer versie 7 gebruikers zien geen profielfoto's en links voor quoten etc op het forum. Hier wordt op dit moment aan gewerkt.
    - In FireFox stoort het menu soms door het roteren van de spotlight.
    - In FireFox en Chrome staat het menu soms helemaal boven elkaar. F5 indrukken helpt dan meestal. Er wordt nog gezocht naar een betere oplossing.



    Dan maar gewoon internet. Hopelijk blijft het niet lang!:D

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 20:03 ]

    omg noooooooo ): mijn profiel, helemaal uitgerokken :/

    Sorry mensen van Q die dit gemaakt hebben, maar ik vind het echt pokke-irritant. x']


    It's time to be happy again.

    Ik vind hem slechter


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik dacht even dat ik gestoord was en dat ik scheel keek toen ik het als eerst zag, maar ik vind het wel beter zo. (:

    ik vind de nieuwe layout super <3


    Don't stop believing, and you will be happy

    Ik heb een idee voor de wedstrijd.
    Ik vind dat geel, groen en blauw de kleuren van Q. zijn en die dan behouden moeten blijven maar gewoon in een moderner jasje steken? - wat een vage uitleg is dat! (': -
    En ik ben het al meer gewend, alleen irriteer ik me aan het feit dat de template aanpassingen niet blijven staan. >.<


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oké, ik blijf maar nadenken, maar ik heb nog een idee. :3
    Ik heb hier net iemand gezien die zei dat haar profiel uitgerokken was en dat ze dat niet mooi vindt.
    Kan je dan niet de 'breed-normaal-small'-functie ook niet op je profiel toepassen? Dan staat dat naast je username ofzo. (:
    Het is maar een voorstel. ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind het echt vreselijk, maarja het went wel.


    .

    Ben ik dan de enige die het verschrikkelijk vind?? :(

    ik schrok me eerst dood!
    Maar ik zit er echt al lang achter vandaag en raak er wel aan gewend het is wel overzichtelijker wel jammer van de plaatjes...


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik vind het wel leuk zo.
    Ik verschoot wel toen ik op Quizlet kwam en het zal wel even wennen zijn, maar dat komt in orde : D

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 21:11 ]


    -