• Zoals je waarschijnlijk hebt gezien zijn we vandaag overgestapt op een nieuwe layout (Y)

    De grootste verandering is de stap van 3 naar 2 kolommen, waardoor er meer ruimte vrij is gekomen voor echte content.

    Het menu dat eerst links stond is nu een uitklapmenu bovenaan de pagina geworden. De links die eerst rechts stonden zijn naar de linkerkant verhuisd.

    Wat zijn de voordelen precies?
    - Meer ruimte voor je quizzen en stories. Ook het forum komt nu wat beter tot zijn recht.
    - Het nieuwe menu bevat geen plaatjes meer en is dus volledig aan te passen via templates! Je kunt nu dus de hele pagina de kleuren geven die je zelf mooi vindt.
    - Het menu is iets anders ingedeeld zodat er meer logica in zit. Misschien is het even wennen maar over een week weet je niet beter ;)

    Ik vind het stom! Leve de oude layout! Dood aan veranderingen!
    Helaas, je zult er aan moeten wennen. Alle verandering is in het begin vervelend.

    Ik vind de kleuren afgrijselijk!
    Kan gebeuren, smaken verschillen. Binnenkort zullen we een template-wedstrijd organiseren waarbij de winnende template de nieuwe standaard look van Q zal worden. Daarnaast zullen we kijken of het mogelijk is een paar standaard templates te kiezen die je in kunt stellen via je intellingen.

    Er werkt iets niet of ik heb een suggestie!
    Daar is dit topic voor :P

    Bekende bugs
    - Inetrenet Explorer versie 7 gebruikers zien geen profielfoto's en links voor quoten etc op het forum. Hier wordt op dit moment aan gewerkt.
    - In FireFox stoort het menu soms door het roteren van de spotlight.
    - In FireFox en Chrome staat het menu soms helemaal boven elkaar. F5 indrukken helpt dan meestal. Er wordt nog gezocht naar een betere oplossing.

    Update
    - IE7 gebruikers zouden als het goed is weer profielfoto's en quote- en editbuttons moeten zien.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 16:49 ]


    Dit is mijn signature...

    Ik zie mijn aangepaste template alleen op mijn profiel, voor de rest nergens meer, Klopt dat? :x


    Sometimes it's best not to care.

    Ik geef toe, het is wel beter zo.
    alles is gelijk overzichtelijker.
    Alsof je een storie in een nieuw jasje stompt ^^

    x. Joy


    Joy is not in Things, it is in us.

    Embrace schreef:
    Ik zie mijn aangepaste template alleen op mijn profiel, voor de rest nergens meer, Klopt dat? :x

    Jah, daar kan je het ook alleen veranderen, en natuurlijk bij je creaties


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    In het begin leek me dit niks.
    Ik ga hier verschrikkelijk aan moeten wennen,
    maar ergens lijkt me dit wel makkelijker.
    In ieder geval bedankt Rutger ^^,
    Ik weet zeker dat iedereen er wel vanzelf aan went.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Het is een stuk mooier nu, maar bij mij zie ik naast het menu en boven de spotlight een groot wit vlak. Hoort dat zo? Never mind, ik ben weer eens te snel met mijn commentaar.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 16:06 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik dacht eerst van: huh, wat is er met Q gebeurd? Maar ik denk dat ik het ooit wel handig zal vinden, nu moet ik er nog aan wennen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind dit echt even wennen, ik ben het natuurlijk aan de andere kant gewend, maar hij is leuk!:)


    Dream not your live, live your dream!

    Ik vind het zo een stuk mooier :9~ Maar het is nog wel even wennen, haha :Y)


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik vind dit eigenlijk wel leuk.(:
    Maar het lijkt wel héél erg op FanFic nu.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 16:18 ]


    effort never betrays you

    Rutger schreef:

    Ik vind het stom! Leve de oude layout! Dood aan veranderingen!
    Helaas, je zult er aan moeten wennen. Alle verandering is in het begin vervelend.


    Whaha, (nerd)
    Ik vind het mooi hoor ;]


    You are beautiful, you are love.

    Even wennen denk ik..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bij mij staat alles door elkaar? T_T
    Staat nu wel goed btw.
    Doet me denken aan FanFic.nl...

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 16:19 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Bij mij staat echt alles door elkaar? Boven de "mijn profiel" balk staat echt allemaal verschillende links enzo. Hoort dat zo?

    Edit: Ik heb even IE opgestart omdat ik normaal gewoon Mozilla firefox gebruik, maar blijft het zo dat er problemen blijven met MF, want ik heb geen in om steeds IE op te starten, aangezien dat heel langzaam is bij mij.
    Eerlijk gezegd vind ik het een beetje te breed, hmm. het zal wel gewoon wennen zijn. >.<

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 16:21 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Oh wauw, ik ben gedesoriënteerd ;o maar ik vind het wel cool:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Stripe schreef:
    Bij mij staat alles door elkaar? T_T
    Staat nu wel goed btw.
    Doet me denken aan FanFic.nl...


    Ja inderdaad, dat was ook het eerste waar ik aan dacht.


    Scream for mercy!