• Wat denken jullie van het kinderachtige gedrag van Katy Perry?
    Even de situatie in een notendopje :)
    Dus op "the worldstage" (31/07) in Malaysië begon Katy Perry in haar liedje Bill gay te noemen enz. Reden? Omdat Tokio Hotel (ik denk 2 jaar geleden xD) een award voor "Best new artist" heeft weggekaapt xD
    Ik vind het echt een kinderachtig iets, trouwens slimme Tokio Hotel reageert er zelfs niet op in het openbaar xD


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Leftovers schreef:
    (...)

    Ik snap wat je bedoelt, en ik geef je compleet gelijk hoor :'). Maar ik doelde meer op mijn eigen conclusies die ik dus had getrokken, nietwetend of er iets aan zou kloppen of niet ^^.

    We zullen nooit de gehele waarheid te weten komen, hehe. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    We zullen nooit de gehele waarheid te weten komen, hehe. 8D


    Inderdaad :').


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Leftovers schreef:
    (...)

    Inderdaad :').


    Nee, niet waar ooit wel, als hij gaat trouwen (in de verre, verre toekomst :Y))


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    AngeeXx schreef:
    (...)

    Nee, niet waar ooit wel, als hij gaat trouwen (in de verre, verre toekomst :Y))

    Het gaat niet alleen daarover.. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    AngeeXx schreef:
    (...)

    Nee, niet waar ooit wel, als hij gaat trouwen (in de verre, verre toekomst :Y))


    Hij kan ook met een man trouwen. Dus hij zou nog steeds best gay kunnen zijn :'DDDD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Stripe schreef:
    (...)
    Het gaat niet alleen daarover.. 8D


    Nja, volledig outen zal hij inderdaad wss nooit doen, voor zijn imago en dat van de band


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    AngeeXx schreef:
    (...)

    Nja, volledig outen zal hij inderdaad wss nooit doen, voor zijn imago en dat van de band


    Ik wil niet flauw doen, maar op de vorige pagina zei je nog dat Billa 100% hetro is en nu heb je het over outen.. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hij is 200 % hetero zelfs, maar ik bedoel hij zal nooit echt zijn ganse story doen over zijn liefde voor zijn vrouw etc etc in de pers enz


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    AngeeXx schreef:
    (...)

    Nja, volledig outen zal hij inderdaad wss nooit doen, voor zijn imago en dat van de band

    Wie zegt dat hij homo is? En daarnaast, wat maakt het nu weer uit op welk geslacht hij valt? 8D
    En áls hij homo zou zijn, betekent dat niet per definitie dat dat slecht voor zijn imago en de band is. x']


    A decision I will regret, until my dying breath.

    We weten niet of-ie hetero is of niet. Iedereen heeft z'n eigen mening erover, maar jij 'weet' het toch ook niet (krul).

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 22:12 ]


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Jongens, hij heeft gewoon al 4 jaar een affaire met Nena -probleem opgelost- lol.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind dat Katy belachelijk doet. Maar het is niet daarvoor dat ik niet meer naar haar zal luisteren fso. x)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 15:37 ]


    I Love You

    Katy perry ftw._O_


    Smiling but close to tears.

    ik vind dat katy wel gelijk heeft maar dat dat niet lief is om te zeggen (zip)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget