• Wat denken jullie van het kinderachtige gedrag van Katy Perry?
    Even de situatie in een notendopje :)
    Dus op "the worldstage" (31/07) in Malaysië begon Katy Perry in haar liedje Bill gay te noemen enz. Reden? Omdat Tokio Hotel (ik denk 2 jaar geleden xD) een award voor "Best new artist" heeft weggekaapt xD
    Ik vind het echt een kinderachtig iets, trouwens slimme Tokio Hotel reageert er zelfs niet op in het openbaar xD


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Boredom schreef:
    Als je fan bent van TH, ben je zowiso een freak, dat is het stomme eraan. Ik heb nog nooit een normale TH fan gezien n.n ik bedoel, ze zijn zo fél voor die groep. Snap ik niet..


    Spreekt voor een ander maar ik ben geen freak --'
    Voor mij zijn ze 4 normale gasten, die oké ja bekend zijn, maar ik ga echt niet beginnen en wenen tijdens een concert gewoon omdat ze bijvoorbeeld op het podium komen --'


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Lefevre schreef:
    (...)

    Dus volgens jou ben ik een freak?
    Als je een belediging maakt, spel het dan wel goed: Het is sowieso ipv zowiso.
    __

    Ik vind het een beetje kinderachtig van Katy, maar er zal vast wel wat meer gebeurd zijn.


    Je hebt groot gelijk over dat van die freak :Y)
    we laten ons niet doen :Y)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    katy perry is een bitch want ze deed ook al zo raar over lady gaga en al die shit, dus ik denk dat ze er gwn niet tegen kan dat er nieuwe artiesten komen die meer aandacht krijgen dan zij op hetzelfde moment


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Like I care. =.=


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat is best wel kinderachtich, maar dat valt ook wel een beetje te zien aan haar clips enzo:$

    Zoals Kirsten al zei: Er zal wel meer achter zitten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ReneeCullen schreef:
    Dat is best wel kinderachtich, maar dat valt ook wel een beetje te zien aan haar clips enzo:$


    uhu, tegenwoordig trekt ze haar kleren uit in haar clips en schiet ze op gummieberen om fans te trekken xD


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Gelukkig reageerD tokio hotel inderdaad niet.

    Boredom schreef:
    Als je fan bent van TH, ben je zowiso een freak, dat is het stomme eraan. Ik heb nog nooit een normale TH fan gezien n.n ik bedoel, ze zijn zo fél voor die groep. Snap ik niet..


    Kom is een bezoekje bij mij brengen, leer je de normale kennen. (Y)


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    AngeeXx schreef:
    (...)

    uhu, tegenwoordig trekt ze haar kleren uit in haar clips en schiet ze op gummieberen om fans te trekken xD


    Hahahahaha, ja- inderdaad ;d De eerste keer da ik da zag, was ik in schok ;d haha.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Wat is er kinderachtig aan? Kom op zeg, alsof TH zo heilig is. Ik vind Katy geweldig & ga haar niet haten omdat ze wat over de 'o-zo-heilige leden van TH' zegt.

    En naar mijn weten is Bill homo, en nee, ik was/ben geen freak, ik was namelijk fan. Dus dit slaat nergens op.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dat Katy Perry jaloers zou zijn, is trouwens het stomste argument wat ik uit iemand's mond heb horen vallen.

    Ze maken allebei goeie muziek en hebben al platina's op hun naam, plus ze hebben allebei geld en zijn gelukkig.

    Dus waar slaat dat in godsnaam op? -_-


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    oebele schreef:
    katy perry is een bitch want ze deed ook al zo raar over lady gaga en al die shit, dus ik denk dat ze er gwn niet tegen kan dat er nieuwe artiesten komen die meer aandacht krijgen dan zij op hetzelfde moment


    TH is niet nieuw, en ze is dus een bitch omdat ze wat over mensen zegt die je niet kent? Hmm.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Wat maakt het uit of Bill Gay is of niet? Jullie kunnen hem toch niet krijgen :8.

    Sorry hoor, maar dit irriteerd me echt.

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 aug 2010 - 21:54 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    oebele schreef:
    katy perry is een bitch want ze deed ook al zo raar over lady gaga en al die shit, dus ik denk dat ze er gwn niet tegen kan dat er nieuwe artiesten komen die meer aandacht krijgen dan zij op hetzelfde moment




    Omg? als ze GEEN opmerking over th had gemaakt, waren jullie ook niet zo vijandig over haar gaan doen dus waar slaat dat op?
    En net alsof lady gaga altijd zo heilig is, want die lult ook wel zat hoor.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."