• Wat denken jullie van het kinderachtige gedrag van Katy Perry?
    Even de situatie in een notendopje :)
    Dus op "the worldstage" (31/07) in Malaysië begon Katy Perry in haar liedje Bill gay te noemen enz. Reden? Omdat Tokio Hotel (ik denk 2 jaar geleden xD) een award voor "Best new artist" heeft weggekaapt xD
    Ik vind het echt een kinderachtig iets, trouwens slimme Tokio Hotel reageert er zelfs niet op in het openbaar xD


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik vind zowel Katy Perry als Tokio Hotel goed, dus.

    Ach, als Bill zich dat al gaat aantrekken. :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Er zal vast wel meer achter zitten als die ene award denk ik. Zoals ik Katy Perry heb horen praten lijkt ze me vrij inteligent ook al doet ze zich vaak ontzettend simpel voor. Tokio hotel reageerd er niet op omdat ze niet willen (geef ze groot gelijk (nerd)) en omdat ze niet mogen.

    Misschien is het bij een van beide partijen wel een publiciteitsstunt, dat kan ook want, slechte aandacht is ook aandacht. En aangezien ze beide bij Universal Germany zitten zal me dat al helemaal niks verbazen (nerd).

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 19:36 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Katy is best wel een jaloers typetje geloof ik, als ik zo die verhalen hoor. Lekker spannend dat Bill mogelijk gay is. Woehoe.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik vind het kinderachtig, hallo, moet ze maar beter haar best doen xD

    Wat maakt het uit? De helft van al die discussies tussen celebs zijn toch zwaar aangedikt door de media, dus ik trek me er niets van aan.


    Beeeeeeeesje :-)

    Actors schreef:
    Ik vind zowel Katy Perry als Tokio Hotel goed, dus.

    Ach, als Bill zich dat al gaat aantrekken. :')


    Hope goes lost but never dies.

    hier is toch al een topic over? of tenminsten zo iets?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    millenium schreef:
    hier is toch al een topic over? of tenminsten zo iets?

    Ja ik geloof ook...


    No growth of the heart is ever a waste

    Huh, hij is toch ook gay?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Waarom komt dit telkens weer aan bod?, ik heb hier nou al zo veel topics over gezien --'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Temerarious schreef:
    Huh, hij is toch ook gay?


    Hij is niet gay --' het is niet omdat één of ander niet-Tokio Hotel fan dat gerucht de wereld heeft ingeholpen dat het ook zo is --'


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    AngeeXx schreef:
    (...)

    Hij is niet gay --' het is niet omdat één of ander niet-Tokio Hotel fan dat gerucht de wereld heeft ingeholpen dat het ook zo is --'


    Mee eens _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Temerarious schreef:
    Huh, hij is toch ook gay?

    -Komt even niet bij-
    Geweldig. (':


    We'll never be as young as we are tonight

    Als je fan bent van TH, ben je zowiso een freak, dat is het stomme eraan. Ik heb nog nooit een normale TH fan gezien n.n ik bedoel, ze zijn zo fél voor die groep. Snap ik niet..


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boredom schreef:
    Als je fan bent van TH, ben je zowiso een freak, dat is het stomme eraan. Ik heb nog nooit een normale TH fan gezien n.n ik bedoel, ze zijn zo fél voor die groep. Snap ik niet..


    Dus volgens jou ben ik een freak?
    Als je een belediging maakt, spel het dan wel goed: Het is sowieso ipv zowiso.
    __

    Ik vind het een beetje kinderachtig van Katy, maar er zal vast wel wat meer gebeurd zijn.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 20:14 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.