• Ik heb net een neiuwe mobiel een Samsung star, maar nu blijft telkens dat toetsenbord steken, je kan hem op twee manieren dus zeg maar gebruiken, recht dan is het zoals bij elke mobiel [Die ik dus altijd gebruik] en een als je hem schuin houd dan krijg je net zo'n toetsenbord als welke jullie nu allemaal voor je neus hebben, en daar blijft ie dus de hele tijd op haken. Heeft iemand van jullie dat ook? Met een samsung star?

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hmm,toetsenborden blijven bij alleen haken als er iets tussen of onder de toetsen zit,bijvoorbeeld stukje papier of kruimels van eten. Ik heb trouwens geen Samsung Star.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 18:32 ]


    *~* Proud Luxury *~*

    GoodFairy schreef:
    Hmm,toetsenborden blijven bij alleen haken als er iets tussen of onder de toetsen zit,bijvoorbeeld stukje papier of kruimels van eten. Ik heb trouwens geen Samsung Star.

    Het is een mobiel, daar kan niks tussen de toetsen zitten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee, ik heb lg maar die blijft daarbij niet haken. Wel kut, terug naar de winkel?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat heeft mijn vriendin ook.
    Misschien is het normaal?
    Mijn papa heeft het trouwens ook met zijn LG (:


    Never run out of reasons to smile...

    Nope. Maar je kan ook 'tekenscherm' doen, dan teken je bijvoorbeeld een A en dan komt die er te staan =3


    when words fail, music speaks.

    Keizer schreef:
    Nope. Maar je kan ook 'tekenscherm' doen, dan teken je bijvoorbeeld een A en dan komt die er te staan =3

    Dat werkt bij mij niet, mijn L lijkt op een punt volgens dat ding, daar kan ik helemaal neit mee overweg.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee, heb ik niet;
    Ik heb trouwens ook geen samsung star.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Sabotage schreef:
    Nee, heb ik niet;
    Ik heb trouwens ook geen samsung star.


    your eyes are like stars in the night.

    Sabotage schreef:
    Nee, heb ik niet;
    Ik heb trouwens ook geen samsung star.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb dat nooit met mijn LG Arena...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hush schreef:
    (...)
    Dat werkt bij mij niet, mijn L lijkt op een punt volgens dat ding, daar kan ik helemaal neit mee overweg.
    Je moet groot schrijven.


    when words fail, music speaks.

    Keizer schreef:
    (...)Je moet groot schrijven.

    Ik wil gewoon mijn toetsenbord terug. =(


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.