• Wat denken jullie van het kinderachtige gedrag van Katy Perry?
    Even de situatie in een notendopje :)
    Dus op "the worldstage" (31/07) in Malaysië begon Katy Perry in haar liedje Bill gay te noemen enz. Reden? Omdat Tokio Hotel (ik denk 2 jaar geleden xD) een award voor "Best new artist" heeft weggekaapt xD
    Ik vind het echt een kinderachtig iets, trouwens slimme Tokio Hotel reageert er zelfs niet op in het openbaar xD


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Temerarious schreef:
    Huh, hij is toch ook gay?

    Hahahaha x'DD sorry, maar die was goed n.n


    Terug naar de veiligheid!

    Quizlet op zijn best dit. (Y)

    so what als hij homo is , so what als hij geen homo is o.O ?! sommige mensen zijn nogal lichtgeraakt , wat maakt het uit wat ze van TH zeggen , wat maakt het uit wat thfans over katy zeggen :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik kraak niemand af, integendeel. Ik hou van jullie.

    Maar het enige eigenschap aan mij dat negatief is, is dat ik hou van discusseren en mijn mening durf te zeggen. (Daarom zit ik in het schoolbestuur- ik heb de gemeente over te halen ons plein uit te breiden. Ha! 1 Point for the diss girl xD)

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 aug 2010 - 21:59 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nou :') Als dat het enige eigenschap aan jou dat negatief is dan hoeven we ons geen zorgen te maken.

    Voelt ge u nu groot ofzo? --' denk je echt dat ik bang heb mijn mening te zeggen
    Mensen hou AUB op! Dit loopt uit de hand ja --'


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Cherished schreef:
    Nou :') Als dat het enige eigenschap aan jou dat negatief is dan hoeven we ons geen zorgen te maken.



    En uiteraard heb ik een ziekelijke muffin verslaving die erg veel geld kost (:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    AngeeXx schreef:
    Voelt ge u nu groot ofzo? --' denk je echt dat ik bang heb mijn mening te zeggen
    Mensen hou AUB op! Dit loopt uit de hand ja --'



    Waar slaat dat nou weer op? -.-
    en ja, jij laat het uit de hand lopen als jij me ineens persoonlijk gaat aanvallen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 21:46 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ach, als je van alles een drama moet gaan maken..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    -zingt- Always look on the bright side of life. Houden we het wel gezellig (nerd)?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 22:00 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    -zingt- Always look on the bright side of life. Houden we het wel gezellig (nerd)?
    ]


    Go rednamed mod, youre absolutly right 8B


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aaah, komaan. Een fight is best wel grappig. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    AngeeXx schreef:
    (...)

    Hij is niet gay --' het is niet omdat één of ander niet-Tokio Hotel fan dat gerucht de wereld heeft ingeholpen dat het ook zo is --'

    Hoezo? Hij laat het anders wel heel erg blijken.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Cherished schreef:
    Quizlet op zijn best dit. (Y)

    Helemaal top :9~


    I'd rather go naked than wear fur.

    So what? xD Ik not zie de probleme.


    Life is hard and then we die