Oké, dit zal vast niet op alle gebande users slaan en sommige zullen vast nog iets anders willen zeggen, dus die users zijn zo vrij om me een PB te sturen en dat zet ik dat erbij in een edit, anders wordt het topic onoverzichtelijk.
Oké, dit is dus de andere kant van het verhaal, - of toch, hoe ik het bekijk.
Dit hele gedoe is eigenlijk gewoon begonnen met een grapje in het Off-topic, we waren met hoofdletters aan het praten, en de moderators wisten dat, aangezien één van hen plots zei dat ze het heus wel zagen. Naja, geen waarschuwing, dus we gingen door. -Ja, we beseften dat het niet mag, maar we wouden de mods een soort van testen.- Oké, na een tijdje kwamen de moderators inderdaad waarschuwingen geven in het topic zelf. En daar kwam dan een discussie uit voort die de moderators aanzagen als rellen, nou ja, dat werd wel gestopt maar toen waren we daarover in de Q-chat aan het praten, en oké, er zijn daar dingen gezegd geweest die niet gezegd moesten worden, zoals iedereen wel weet het doorspelen van informatie en het zogezegde bedreigen van Rutger.
Dat doorspelen was geheel onze fout, ja, dat geven we, -oké ik- toe, we vroegen het, en Sem was enkel een goede vriendin door het ons te zeggen, -hiermee wil ik er dus op wijzen dat we het on-bemiddelen van Sem onterecht vinden, omdat het onze schuld was- en dat tweede, het was een grápje, er stond duidelijk 'haha' bij, wat erop wijst dat het niet gemeend was. En dan dat pesten, ik quote mezelf even in een ander topic:
De reacties die werden gegeven tegenover het gepeste meisje waren eerder in de vorm van complimenten, en dat vond ze zelf ook aan haar re-reacties te zien. Dus daar zijn geen tekenen van gepest in te merken.
En dan werden onze topics nog eens gesloten zonder reden waardoor we weer kwaad werden en dáár op ingingen, enkel om onze mening te verdedigen.
Ik weet niet of iedereen hier aan uit kan, maar dit is hoe ik het hele verhaal bekijk, de bans waren onnodig en vooral de permanente, oké, had iedereen een ban van zeven dagen gegeven, hadden we ook wel uit geleerd, maar de moderators kunnen niet alle users 'koest' houden. (:
En ik zeg het nu al maar, maar ga hier in discussie of maak ruzie en ik vraag een moderator voor een slotje erop te gooien, oké?
Geef je mening, maar laat het niet zover komen dat er ruzies ontstaan. (:
[ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 20:28 ]
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson