• Me ouders gaan al mijn krabbels op hyves lezen en dan gaan ze bij de andere kijken die me hebben gekrabbeld wat ik heb gekrabbeld.. Ik moet beneden bellej omdat ze willen horen wat ik zeg >.< als ik een smsje kriig vragen ze vaak wa erin staat >.<
    Nu gingen ze net een hyves van een vriendin kijken en aan mij vragen waarom er in de www iets staat..
    Dit gaat gwn echt sirrieus TE VER!!


    My heart is yours and so am I

    Forlan schreef:
    Zeg het hun. En verwijder je krabbels.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb nu me ouders verwijderd als vriend op hyves :Y) dus dan moeten ze eerst weer vrienden worden voordat ze me profiel kunnen zien (krul) en die accepteer ik niet totdat ze nornaal doen (cat)


    My heart is yours and so am I

    Ik denk dat je tegen je ouders moet zeggen, dat je wat meer privacy wilt en dat echt meent. Je moet ze duidelijk maken dat je geen stiekeme dingen doet op het internet en dat je gewoon wat kletst met je vriendinnen. Dat moeten je ouders kunnen begrijpen.


    "Let them eat cake!"

    Scandal schreef:
    Dat gaat erover ja.
    Praat erover met je ouders.
    Als ze nog eens vragen wat er staat, moet je gewoon zeggen dat het privé is. Desnoods zet je je ouders op de blocklijst en zet je wachtwoorden op dingen zoals sms'en lezen enzo.


    Dat is wat ik zou doen.
    Ten tweede zou ik hen ook hetzelfde teruglappen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    mijn vader kijkt ook wel eens op mijn hyves.nu heb ik mijn hyves afgeschermd. mooi niet dat ik dat pik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Poseidon schreef:
    Dit gaat inderdaad te ver. Jij hebt echt recht op je privacy, praat er over ?


    Ja, want ze beseffen waarschijnlijk zelf niet dat ze overbezorgd zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb dat ook hoor, mijn antwoord is altijd. "Hallo, ik praat niet met pedofielen. Daar let ik wel voor op
    Misschien klein beetje respectloos, maar ik ben dan gewoon geirriteerd.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 19:40 ]


    ~

    Mijn moeder ging zelfs mijn smsjes lezen tone ik mijn moebiel net nieuwe had. heb ik er wat van gezechd luisterde ze niet. toen heb ik gewoon haar mobiel gepakt en ben ik haar smsjes gaan lezne. keek ze me raar aan. zegt ze. 'doe normaal jo, dat is prive.' toen heb ik gewoon gezecht 'kijk nu hoor je het van jezelf.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''