• Juist. Ik heb net de Girlz! gekocht, en daar staat een seksie poster is van Ronaldo - a4 formaat en shirtless in zo'n ligstoel. Maar ik zal me dood schamen als mijn ouders die poster zien ofzo haha. Dus ik weet niet of ik hem ga ophangen of niet? -denkt-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    doen! zou ik zeggen :D


    laat de zon in je hart

    hang hem aan de binnenkant van je kastdeur:Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Gewoon doen (krul)


    -

    Gewoon doen! Laat je ouders maar gewoon denken wat ze willen :') Het is toch jouw kamer, dus als jij hem leuk vindt, moet je hem gewoon ophangen :'D


    Beeeeeeeesje :-)

    Doe gewoon, als jij hem sexy vind D:

    Adored schreef:
    hang hem aan de binnenkant van je kastdeur:Y)


    Ik heb een schuifdeur haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    RESCUExME schreef:
    Gewoon doen! Laat je ouders maar gewoon denken wat ze willen :') Het is toch jouw kamer, dus als jij hem leuk vindt, moet je hem gewoon ophangen :'D


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Nou, als je niet wilt dat je ouder hem zien, kun je hem aan de binnenkant van je kamerdeur hangen. Dan zie je hem wel als de deur dicht is, maar niet als de deur open is. Zo is de kans vrij klein dat je ouders hem zien.


    Bored.

    RESCUExME schreef:
    Gewoon doen! Laat je ouders maar gewoon denken wat ze willen :') Het is toch jouw kamer, dus als jij hem leuk vindt, moet je hem gewoon ophangen :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Als je dat wil, gewoon doen. Wat maakt het uit wat je ouders denken, het is toch jouw kamer. (:

    heb ik ook gedaan. Je moet gewoon doen.


    Ivar Oosterloo.

    Zelfde probleem hier.(:


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    Zelfde probleem hier.(:


    Ook poster van Ronaldo haha?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DarkPassion schreef:
    Nou, als je niet wilt dat je ouder hem zien, kun je hem aan de binnenkant van je kamerdeur hangen. Dan zie je hem wel als de deur dicht is, maar niet als de deur open is. Zo is de kans vrij klein dat je ouders hem zien.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik denk, gewoon doen. (:


    Opgeven is geen optie.