• Nou je snapt het wel. Er was al eerder eentje maar deze is anders...Ik heb veel gestolen van ergens maar sommige heb ik er zelf bij bedacht...

    >Doe net alsof je speciale krachten hebt en irriteer daarmee je buur meisje of jongen
    >Blaas een bal op en gooi hem in de klas
    >Begin te har en vals te zingen en als iemand vraagt waarom zeg je dat je mee doet met idols met je onzichtbare vriend en alvast begint met oefenen
    >Maak dieren geluiden en ontken dat je het niet doet
    >Zorg dat er geen wereld honger armoede bestaat
    >Verzin een gloed nieuwe taal
    >Tel de tegels tijdens wiskunde en zeg dan steeds `1886 vierkante`
    >Bedenk een wraak plan
    >Bedenk bijnamen voor iedereen die je kent in je gloed nieuwe taal
    >Kijk hoelang je niet kan ademen en niet stoppen
    >Doe je kleren uit en geef ze aan de leraar pak een pen en begin de antwoorden op te schrijven
    >bijt aan je arm todat iemand het ziet
    >Verander steeds van plek en zeg dat je ADHD hebt
    >Scheer...(Y)
    >Ren rond de klas en tik iemand en zeg dat hij hem is(lol)
    >Bedenk 100 andere manieren om je schoenen te gebruiken
    >Loop de klas rond en bedel om spaar geld
    >Probeer te leren om je antwoorden steeds te veranderen in een vraag
    >doe net alsof je contact maakt met je Thuis planeet
    >Speel steen papier en schaar met je zelf en zeg dat je linker hand vals speelt
    >Gooi je pen naar iemand en zeg dat ne perongeluk naar een dombo gooide
    >Gooi je rugzak naar iemand en vraag of diegene hem wil ruilen
    >Loop naar de raam en zeg dat een leraar net is overreden en ren dan wanneer niemand het merkt naar de supermarkt om popcorn te kopen voor de verkoop omdat het op is van je laatste routine
    >Vraag degene voor je of je met je wil trouwen
    >Lach hard en zeg dat je het nu pas snapt terwijl iedereen al aan het werk is begonnen
    >Geef jezelf een nieuwe identiteit
    >Schrijf een verslag over een Zweedse meisje die suikerziekte heeft en niet kan zwemmen
    >Zeg tegen je klas dat je potlood de nieuwe president is

    Heeft dit niet geholpen dan kun je alsnog een vlucht tunnel graven zodat je je niet hoeft te vervelen IN de les...Maar ergens anders...

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 19:33 ]


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Sorry ben er eentje vergeten Hihi
    >Tussen een toetst moet uit het niets huilen om je moeder


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Grappig, maar jammer dat de joden gediscrimineerd worden in sommige zinnen..

    Sorry hoor, maar ik zou dit nou niet bepaald doen in de klas. Ten eerste omdat de meeste gewoon idioot zijn en je voor schut zetten, en ten tweede discrimineer je mensen, inderdaad.


    Hope goes lost but never dies.

    ik zing zowieso in de les, en ben heel erg debiel en verveel me nooit haha :'D

    Moest ik dit doen heb ik derickt straf.


    Keep on smiling

    Yukari schreef:
    Grappig, maar jammer dat de joden gediscrimineerd worden in sommige zinnen..


    Ahum ik discrimmineer ze niet.....Maargoed ik hem em alleen gekopierd...DUS NIET MIJN GRAP>>>


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Valerian schreef:
    Sorry hoor, maar ik zou dit nou niet bepaald doen in de klas. Ten eerste omdat de meeste gewoon idioot zijn en je voor schut zetten, en ten tweede discrimineer je mensen, inderdaad.

    IK discrimineer niet maar de grap en ik heb hem van een of andere site en heb hem een beetje veranderd want hij was wat erger!!!
    Ik heb niets tegen joden of Homoseksuelen hoor en als jij de grap niet leuk vind sla hem over en zeg gewoon wat je van de andere grappen vind het is een grap en je hoeft het niet te doen als je niet snapt dat het een grap is dan is het een probleem voor jouw en niet mij

    EN speciaal door jouw GEMENE reactie dat ik iemand discrimineer heb ik hem weg gehaald want ik ben nu echt boos

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 19:34 ]


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    XVanilleStar schreef:
    (...)

    Ahum ik discrimmineer ze niet.....Maargoed ik hem em alleen gekopierd...DUS NIET MIJN GRAP>>>


    Ja ik snap wel dat je ze hebt gekopieërd, maar ik wou het gewoon even zeggen^^

    Yukari schreef:
    (...)

    Ja ik snap wel dat je ze hebt gekopieërd, maar ik wou het gewoon even zeggen^^


    Oja ik wou je bedanken omdat jij vaak in mijn topics voorkomt en reageerd dankje!
    dat als je toevalig dit leest vind ik je lief(flower)


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Yukari schreef:
    Grappig, maar jammer dat de joden gediscrimineerd worden in sommige zinnen..

    Volgens mij heb ik t niet goed gelezen, maar waar worden volgens jou joden gediscrimineerd dan ;$


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.