• Ik voel me echt zo stom, kut en leeg!
    -gezeik-

    Ik heb geen zin in school morgen terwijl hetgeweldig is daar...
    Ik heb geen zin in stage eigenlijk terwijl het heel leuk is...
    & ik mis een bepaald persoon heel erg...

    En like vooral dat laatste is het en daar ben ik altijd dagen lang enorm down door en ik word gek van mezelf! Ik loop met een masker op, doe vrolijk maar van binnen heb ik nergens zin in en ben ik at the moment helemaal niet zo! Afleiding zoeken doe ik elke keer maar het lukt niet en ik zit om het meest achterlijke dingetje te janken omdat ik een bepaald iemand mis (gosh diegene moest eens weten)...

    Zo en dat moest ik even kwijt!

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 21:11 ]


    dream, dare, fly!

    tog leuke dingen doen en anders naar diegene toe gaan

    Zou het niet helpen als je eens wat vaker zou afspreken met die persoon die je mist? En als je hem/haar toch niet ziet, gewoon aan leuke dingen denken en afspreken met vriendinnen. Dat leid je af, waardoor je niet aan hem/haar moet denken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Zou het niet helpen als je eens wat vaker zou afspreken met die persoon die je mist? En als je hem/haar toch niet ziet, gewoon aan leuke dingen denken en afspreken met vriendinnen. Dat leid je af, waardoor je niet aan hem/haar moet denken.


    Hm ja ik ga denk ik gewoon meer afleiding zoeken... Als het kon om met hem af te spreken dan had ik het zeker gedaan maar nu gaat dat (nog) niet...


    dream, dare, fly!

    Gewoon leuke dingen doen. En, praat er met iemand over, of schrijf het op. Toen ik zo down was omdat ik een bepaald persoon miste, praatte ik erover. Ik huilde -hysterisch soms- en ik schreef alles van me af. Ik schreef zelfs brieven -die ik trouwens nog moet verbranden- naar die persoon.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Awgh! Luister bepaalde muziek ofso miss helpt dat? En tog leuke dingen doen! Dat is lastig maar probeer het. Succes (;


    P.s schrijf op wat je voelt ofso.. Dan kan je desnoods daarna dat blaadje verscheuren ofso.. En ik zou er over praten met een vrienden,broer of zus (;

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 0:33 ]


    My heart is yours and so am I

    Armani schreef:
    Gewoon leuke dingen doen. En, praat er met iemand over, of schrijf het op. Toen ik zo down was omdat ik een bepaald persoon miste, praatte ik erover. Ik huilde -hysterisch soms- en ik schreef alles van me af. Ik schreef zelfs brieven -die ik trouwens nog moet verbranden- naar die persoon.


    Ohh geloof me dat hysterisch huilen ken ik...
    Ik deed vroeger ook altijd dat met die brieven maar ik vergat ze wel eens op te ruimen en mijn moeder leest zulke dingen meteen als ze iets vind -annoying-


    dream, dare, fly!

    Jochemxlover schreef:
    Awgh! Luister bepaalde muziek ofso miss helpt dat? En tog leuke dingen doen! Dat is lastig maar probeer het. Succes (;


    P.s schrijf op wat je voelt ofso.. Dan kan je desnoods daarna dat blaadje verscheuren ofso.. En ik zou er over praten met een vrienden,broer of zus (;


    Als mijn moeder weet dat ik dingetjes schrijf haalt ze mijn hele kamer overhoop om het te vinden :/ Bepaalde muziek luister ik ook non stop (nog al logisch aangezien het daar voor een deel ook mee te maken heeft) maar ik praat nu met een vriendin die precies hetzelfde heeft alleen dan bij een ander dus dat helpt wel een beetje...


    dream, dare, fly!

    Misscien kan je best even bellen of mailen naar die persoon.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    FreyaCullen schreef:
    Misscien kan je best even bellen of mailen naar die persoon.


    Als ik zijn telefoonnummer had of emailadres had ik het gedaan :')


    dream, dare, fly!

    Kan je er met niemand even over praten?
    Misschien lucht dat op

    Hmm, ik ken dat gevoel een beetje. Ik mis iemand ook ontzettend waar ik nu écht geen contact mee kan hebben. Ik hoop voor je dat iemand kent waar je mee kan praten, liefste iemand in real life, en anders een goede vriendin van Quizlet of iets anders. Sterkte <3


    I chill back and I spread peace n love

    BIERRI schreef:
    Hmm, ik ken dat gevoel een beetje. Ik mis iemand ook ontzettend waar ik nu écht geen contact mee kan hebben. Ik hoop voor je dat iemand kent waar je mee kan praten, liefste iemand in real life, en anders een goede vriendin van Quizlet of iets anders. Sterkte <3


    Ik heb het net allemaal aan een vriendin verteld die hem ook kent... Het lucht wel wat op (:


    dream, dare, fly!