• Oke, gisterenavond heeft mijn lief het uitgemaakt.
    We waren al een tijd -bijna 2 jaar- samen, maar hij vond da we te verschillend waren.
    (We verschillen 4 jaar, en kwamen zo dus uit 2 verschillende werelden)
    Hij kwam het al wenend uit te maken, dus hij geeft nog wel om mij, maar hij dumpt mij wel. Ookal zegt hij dat het best is dat we elkaar 2 weken niet zien en dan nog is afspreken. Maar ik vrees er voor.

    Ik snap het gewoon niet.. hij maakt het uit, maar zit wel zelf te wenen, en als ik ween troost hij mij en hij heeft nadat hij dat gezegd had nog een halfuur bij mij gebleven omdat ik mega ongelukkig was...

    Nu ben ik echt zo depri.. Ik haat jongens.. :(
    Iemand enig idee wat mij kan opbeuren op dit moment?

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 12:23 ]


    And we've got everybody singing Whoa,

    Dat is helemaal niet leuk!
    Meestal als ik verdrietig ben ga ik vrolijke muziek luisteren of iets met een vriendin doen! Misschien helpt dat?
    In ieder geval heel veel sterkte! (A)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ga opzoek naar andere jongens in de bios ofzo, het zwembad.
    Ga eruit!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ah wat erg voor je! ik zou er ook kapot van zijn!
    waren jullie lang samen ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    zo goed als 2 jaar :(


    And we've got everybody singing Whoa,

    whoa schreef:
    zo goed als 2 jaar :(
    wow da's erg!
    sterkte ermee!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Balen meid :( Veel afleiding zoeken, en leuke dingen doen. Helpt heel goed :)


    Life is hard and then we die

    Heel erg voor je, maar het is wel heel eerlijk van hem dat hij het je zo verteld. Er zijn genoeg mensen die het dan gewoon uitmaken via de telefoon, mail, sms en je dan niet meer willen zien of spreken ook al ben je zo lang bij elkaar.

    Als het niet te ongemakkelijk is kunnen jullie toch nog altijd vrienden blijven? Heel veel sterkte met alles (flower).


    Wie du mir, so ich dir.

    ja ik vind ook dat jullie vrienden moeten blijven , jullie kennen elkaar te goed om niets meer van elkaar te horen (:
    dat heb ik ook afgesproken met mijn vriend , als het ooit uit moest gaan , dan blijven we vrienden , gewoon omdat we oorspronkelijk ook eerst vrienden ,waren. Het is zonde zo'n vriendschap verloren te gaan (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Veel leuke dingen doen met je vriendinnen. En geen land vol jongens, maar een planeet vol jongens (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik snap het gewoon niet.. hij maakt het uit, maar zit wel zelf te wenen, en als ik ween troost hij mij en hij heeft nadat hij dat gezegd had nog een halfuur bij mij gebleven omdat ik mega ongelukkig was...


    And we've got everybody singing Whoa,

    Soms dan gaat het gewoon niet meer, ook niet als je ontzettend veel om iemand geeft. En soms kan je dat gewoon niet helemaal uitleggen.
    Een leeftijdsverschil van 4 jaar is ook wel redelijk veel.

    Sterkte ermee! En ik zou zeggen: probeer vrienden te blijven. Vriendschap is soms zo veel meer waard.


    Felix

    Ik heb precies hetzelfde gehad, alleen waren wij veel korter samen geweest. Probeer je er overheen te zetten, en als het niet lukt word dan geen vrienden met hem, als dat te moeilijk is. Huil maar goed uit, beschouw al je herinneringen als leuke aandenkens maar niets meer, en dan kun je weer verder. Sterkte! (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Neem even de tijd om er over heen te komen, doe wat leuks met je vriendinnen, en dan heb je het vast wel even leuk met hen. :'D

    Sterkte ~


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Misschien kunnen jullie vrienden blijven ja :o Vriendin zijn is soms leuker dan een vriend hebben.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ah dat is kak. Maar misschien is het best vrienden te blijven. En je weet nooit wat er binnen 2 weken gebeurd als jullie afspreken. (:


    Get outta my head!