• Sarah Hoocken woonde al haar hele leven op de oude boerderij. Samen met haar ouders, broer en jongere zusje, runde ze een kinderboerderij. Door slechte reccenties, ging het bedrijf slecht. Sarah en haar gezin moet verhuizen naar de grote stad.


    Ik zoek de volgende rollen nog;

    1x HOOFDROL.(16).
    1x Broer (18).
    1x Klein zusje (3). 1x Moeder (42).
    1x Vader (43).

    2x ...'s toekomsige vriendinnen. (16&17).
    1x Pizza jongen, nieuwe liefde .. (17). 1x Bitches van de school (16&17).
    1x ...'s toekomstige buurmeisje, gotic.. (17).


    Ik kies de beste!

    Naam:
    Rol:
    Karakter:
    Uiterlijk+foto:
    Extra:
    Waarom doe je mee?:

    Bedankt! Daag.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 17:44 ]


    ~ even heaven is al hell wihout you.


    Naam: Marian (Ik weet geen achternaam)
    Rol: Moeder
    Karakter: Marian is opzich een vriendelijke vrouw met vele ambities. Maar haar grootste Ambitie is haar gezin. Haar man en kinderen komen altijd op de eerste plaats, ze kan dan ook heel streng en bezorgd over komen. Verder is ze niet zo heel speciaal. Ze is een doorsnee moeder met een doorsnee leven.
    Uiterlijk+foto: Marian
    Extra: Is allergisch voor chocolade en hazelnoten.
    Waarom doe je mee?: Ik vind je idee heel erg leuk en het kan een heel goed verhaal worden :)


    <3

    Gefeliciteerd!

    Vrenasia- Moeder (42).
    ________________________

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 19:09 ]


    ~ even heaven is al hell wihout you.

    Naam: Meerle.
    Rol: Kleine zusje.
    Karakter: Lief maar kan ook heel iritant zijn.
    Meestal heel bezorgd en positief over haar leven.
    Ze is heel overdreven en kan niet zonder haar katje. Ze geeft zichzelf heel vaak gelijk en praat in zichzelf.
    Uiterlijk+foto: Klein blond meisje met blauwe ogen en staartjes.

    Extra: Als ze haar zin niet krijgt word ze heel deprie.
    Waarom doe je mee?: Waarom niet? Het lijkt me echt een vet leuk verhaal en ik heb ook een abo'tje genomen!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 12:29 ]

    Als je nog meer rollen nodighebt, zeg je het maar. zou er graag nog eentje vor je invullen ;]

    ik heb er alvast eentje gedaan, kijk maar of je er wat mee doet ;]

    Naam:Cassidy Scarlett Noway
    Rol:nieuwe buurmeisje
    Karakter:Cassidy is altijd heel erg op zichzelf. ze doet wat ze wilt en trekt zich nooit wat aan van andere. Maar ze doet zich sterker voor dan ze is. voor de beutenwereld lijkt ze een zelfverzekerde meid, maar van binnen is ze heel onzeker.
    Uiterlijk+foto:Cassidy
    Extra:Heeft een groote boxer, barbie, waar ze altijd buiten me loopt.
    Waarom doe je mee?: weet je al ^^

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 13:40 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    xBloomx schreef:
    (...)

    Ik vind het echt superleuk bedacht, maar wat vind je ervan om de rol te wijzigen in:

    ...'s nieuwe buurmeisje, goth, emo-achtig..? i.v.m uiterlijk & kleuren zwart? :$.

    Oke, dan doe ik dat wel. Maar mag het dan meer scene-achtig zijn? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    KLIKNIET schreef:
    (...)
    Oke, dan doe ik dat wel. Maar mag het dan meer scene-achtig zijn? (:


    Dat kijk ik dan wel weer,
    maar je hebt wel de rol.


    ~ even heaven is al hell wihout you.

    KLIKNIET- nieuwe buurmeisje, gotic (17).

    ______________________________


    ~ even heaven is al hell wihout you.

    xreal- 1x Klein zusje (3).

    __________________________

    Gefeliciteerd,
    alleen nog een fotootje? :D.


    ~ even heaven is al hell wihout you.

    Naam: Dyvon Kenji Dagget.
    Rol: Pizza jongen, nieuwe liefde Liza.
    Karakter: Kenji is vaak alleen, en zo voelt hij zich ook de hele tijd. Je ziet hem dan ook meestal met muziek op, of ergens alleen zitten. Hij zoekt vaak rustige plekjes op, waar hij over dingen kan nadenken. Als iemand zich schuldig voelt, geeft hij zichzelf altijd de schuld. Dat komt ook meerdere deels door zijn jeugd, hij heeft niet echt een fantastische tijd achter zijn rug gehad.
    Hij is wel enorm slim als het komt tot puzzels en uitdagingen. Kenji is ook erg koppig en heeft een sterke wil. Hij vind dat hij dingen moet afmaken, hij heeft een echte doorzettingswil.
    Kenji heeft een mysterieuze uitstraling en act ook zo, en als je goede vrienden met hem bent dan zul je diegene leren kennen die binnen in hem zit. Het is niet dat hij verlegen is, hij vertrouwt mensen alleen niet zo snel. Ze moeten zijn vertrouwen voor zich winnen, vind hij. Hij scheld ook eigenlijk best vaak als hij de kans heeft, maar hij doet het eerder bij vrienden of bij mensen die zijn vrienden/familie uitschelden.
    Uiterlijk+foto: Dyvon Dagget. Halflang koolzwart haar zorgt ervoor dat zijn best wel mooie huid – dat niet te bleek of donker is – mysterieus bij hem staat. Hij heeft zwartbruine ogen, het lijkt alsof hij door je ziel heen kan kijken – het is bijna eng. Een soort haaientand heeft hij als ketting om zijn nek, en hij heeft een grote ring om zijn linker middelvinger. (foto komt nog.)
    Likes: Muziek zorgt ervoor dat hij even niet in zijn eigen wereldje zit, tekenen, lezen – dan vooral actie/horror, en roken vermindert de stress.
    Dislikes: Hij houdt niet van school, en als mensen zijn familie of vrienden uitschelden wordt hij boos.
    Biography: Kenji is vroeg het huis uitgegaan omdat hij niet werd gewaardeerd door zijn vader. Hij moest altijd doen wat zijn vader zei, en had/heeft altijd ruzie met hem. Zijn vader accepteerde hem niet hoe hij was/is, en hoe hij eruit ziet, etc. Zijn moeder is overleden toen hij 3 was, en hij heeft een klein zusje van 3; Anna. Toen hij dus het huis uitging, ging hij dus snel op zichzelf wonen.. Hij heeft altijd een foto van zijn moeder en zichzelf – toen hij klein was, bij zich; waar hij ook naartoe gaat, die foto reist met zich mee.
    Extra: Hij houdt hij ook erg van muziek. Hij kan goed tekenen, en traint 2 dagen in de week. Hij moet zijn lichaam goed verzorgen vind hij. Hij haat alleen sport, en doet het fitness/workout dus tegen zijn zin. En hij werk als pizzaboy.
    Waarom doe je mee?: Lijkt me nice om eens een rol te hebben in een origineel en leuk verhaal.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 19:27 ]

    Duivelskus schreef:
    Naam: Dyvon Kenji Dagget.
    Rol: Pizza jongen, nieuwe liefde Liza.
    Karakter: Kenji is vaak alleen, en zo voelt hij zich ook de hele tijd. Je ziet hem dan ook meestal met muziek op, of ergens alleen zitten. Hij zoekt vaak rustige plekjes op, waar hij over dingen kan nadenken. Als iemand zich schuldig voelt, geeft hij zichzelf altijd de schuld. Dat komt ook meerdere deels door zijn jeugd, hij heeft niet echt een fantastische tijd achter zijn rug gehad.
    Hij is wel enorm slim als het komt tot puzzels en uitdagingen. Kenji is ook erg koppig en heeft een sterke wil. Hij vind dat hij dingen moet afmaken, hij heeft een echte doorzettingswil.
    Kenji heeft een mysterieuze uitstraling en act ook zo, en als je goede vrienden met hem bent dan zul je diegene leren kennen die binnen in hem zit. Het is niet dat hij verlegen is, hij vertrouwt mensen alleen niet zo snel. Ze moeten zijn vertrouwen voor zich winnen, vind hij. Hij scheld ook eigenlijk best vaak als hij de kans heeft, maar hij doet het eerder bij vrienden of bij mensen die zijn vrienden/familie uitschelden.
    Uiterlijk+foto:
    Likes: Muziek zorgt ervoor dat hij even niet in zijn eigen wereldje zit, tekenen, lezen – dan vooral actie/horror, en roken vermindert de stress.
    Dislikes: Hij houdt niet van school, en als mensen zijn familie of vrienden uitschelden wordt hij boos.
    Biography: Kenji is vroeg het huis uitgegaan omdat hij niet werd gewaardeerd door zijn vader. Hij moest altijd doen wat zijn vader zei, en had/heeft altijd ruzie met hem. Zijn vader accepteerde hem niet hoe hij was/is, en hoe hij eruit ziet, etc. Zijn moeder is overleden toen hij 3 was, en hij heeft een klein zusje van 3; Anna. Toen hij dus het huis uitging, ging hij dus snel op zichzelf wonen.. Hij heeft altijd een foto van zijn moeder en zichzelf – toen hij klein was, bij zich; waar hij ook naartoe gaat, die foto reist met zich mee.
    Extra: Hij houdt hij ook erg van muziek. Hij kan goed tekenen, en traint 2 dagen in de week. Hij moet zijn lichaam goed verzorgen vind hij. Hij haat alleen sport, en doet het fitness/workout dus tegen zijn zin. En hij werk als pizzaboy.
    Waarom doe je mee?: Lijkt me nice om eens een rol te hebben in een origineel en leuk verhaal.


    Super, maar hier hoort wel een fotootje bij..

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 19:08 ]


    ~ even heaven is al hell wihout you.

    Naam: Albert
    Rol: vader
    Karakter: Een vader die op zijn boerderij werkt.
    Hij houd veel van zijn dieren en is daar het liefst mee bezig. Ook is het een bezorgde vader die veel om zijn gezin geeft.
    Uiterlijk+foto:Albert.Extra: Leest graag een krantje.
    Waarom doe je mee?: Ik doe mee omdat ik het leuk vind als je aan je storie begint en het leuk vind om hier aan mee te doen!

    xreal- Vader.


    ~ even heaven is al hell wihout you.

    xBloomx schreef:
    (...)

    Super, maar hier hoort wel een fotootje bij..

    Ik heb de beschrijven en foto erbij gezet.

    Duivelskus- Pizza jongen, nieuwe liefde .. (17)

    ______________________________


    ~ even heaven is al hell wihout you.

    foto zusje:

    Meerle