• Nou ik ben dus net terug uit Chersonissos. Heb voor het eerst gevlogen, nou de heenreis ging wel goed, ondanks ik absoluut niet van vliegen houd en snel last van m'n oren krijg. Maar de terugweg, echt een ramp. Het opstijgen ging nog wel, maar toen we gingen landen, kreeg ik ineens zoveel oorpijn, dat het doortrok naar me kaak en naar me voor&bijholtes. (Boven en onder je ogen) Ik heb een half uur niet durven bewegen en zitten huilen omdat het zo zeer deed! Nu ben ik al een paar uur thuis, en me oren zitten nog steeds dicht en me holtes onder me ogen doen echt zo veel pijn nu ;S
    Ik ga dus nooit meer vliegen.

    Iemand ook zo iets gehad?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 15:46 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oplossing, kauwgom kauwen:Y).
    & Nee, dat heb ik nog nooit gehad? Sterkte trouwens.

    Mijn moeder heeft dat héél erg. Dat heeft als het goed is met je evenwichtsorgaan te maken. Je kunt er van die speciale vliegoordopjes voor kopen als het goed is.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik had het gevoel dat ze met een breinaald in mijn oren staken. En ik maar kauwgom kauwen, maar dat hielp niets.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Bohemian schreef:
    Ik had het gevoel dat ze met een breinaald in mijn oren staken. En ik maar kauwgom kauwen, maar dat hielp niets.

    Dat gevoel had ik dus ook! Slikken, gapen & kauwen deed pijn en werkte niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    wel last van mn oren als we gingen landen
    maar wat jij hebt, heb ik nog nooit gehad

    Kauwen! Heeft iets met je oor en de buis van Eustagius te maken ofzo :')


    Don't be a drag, just be a queen.

    Kan het zijn dat je een verkoudheid hebt/gehad hebt? Want, toen ik terugkwam van Noorwegen had ik een verkoudheid en ik had hetzelfde probleem..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    -heeft even bij mama nagevraagd-

    Je hebt waarschijnlijk een scheurtje in je evenwichtsorgaan. Die zit in je oor -dacht ik?- dus vandaar dat je oren zo'n pijn doen. Niets ernstigs, maar dan krijg je dat dus als er veel druk op je oren staat, zoals bijvoorbeeld in een tunnel als je met de trein gaat, of als je vliegt met een vliegtuig.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 16:42 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Slikken en gapen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Slikken, gapen en kauwgom kauwen helpt alleen bij 'normale' mensen, als je een scheurtje hebt, werkt dat gewoon niet ;o Mijn moeder heeft van de speciale oordopjes die ze dan in heeft :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Waarschijnlijk ga je er nog een weekje ofzo last van hebben vrees ik :S.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Armani schreef:
    Kan het zijn dat je een verkoudheid hebt/gehad hebt? Want, toen ik terugkwam van Noorwegen had ik een verkoudheid en ik had hetzelfde probleem..

    Ik was wel een beetje ziek geworden op vakantie, koorts en hoesten enzo..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb er wel erg last van, maar als ik mijn oren klaar gaat het wel weer.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 6:19 ]


    Get back motherfuckerz'

    Me oren zaten wel dicht maar het was al snel weer voorbij.
    Ik had eerder kotsneigingen.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 8:12 ]

    Ik heb nog nooit gevlogen dus ik weet het niet.


    Smiling but close to tears.