• Nou, ik zal beginnen

    Vandaag was er een poot van een stoel mist, Niet echt de hele poot ofzo. Maar dat ding wat er aan zat. Iedereen zoeken, maar niemand kon hem vinden. Lerares was het zat en zei dat iedereen aan de tafel moest zitten. Legde uit dat we dingen niet mogen slopen of kwijtraken etc. Eigenlijk moesten we blijven zitten, maar een meisje vond het niet eerlijk dat we voor zoiets doms moesten blijven. Ze reageerde de hele tijd. Toen ging de bel. Iedereen wilde gaan staan, maar de lerares zeiden dat we moesten blijven. En weer dat meisje: ´Nee,dat vind ik niet eerlijk. Ik ga gewoon´. De lerares: ´Nee blijf zitten, blijg°f zitten. Ga nou maar zitten´. En zij zo: Nee, ik ga. Lerares was het weer zat. En zei ineens: ´Iedereen gaat behalve zij´.

    Dit was dus DOM en IRRITANT!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Moeten jullie dan serieus naar die dingen zoeken? Bij ons zijn die dingen zo vaak weg en dan wisselen we die stoel altijd om voor een andere stoel die dan niet wiebelt. Die dingen zijn bij ons zo vaak weg.

    Wij hebben dit jaar op 6&7 december voorlichtingsavonden bij INHolland voor onze studiekeuze. Ik heb mijn studiekeuze vorig jaar al bepaald en weet allang welke studie ik wil doen dus. Ik liep dus naar haar toe: "Moet ik daar persé heen? Ik weet al welke studie ik wil doen." Vroeg ze eerst of ik was blijven zitten (want die hebben dat dan al gedaan). Dus ik heb het uitgelegd. "Dat is dan pech. Wij stellen deze avonden beschikbaar, dus dan moeten jullie er ook gebruik van mijn." Hoe kunnen ze ons in hemelsnaam verplichten om op onze vrije avond naar zoiets toe te gaan? En het is ook nog eens op 6&7 december en mijn halve klas viert op 1 van die avonden (of zelfs beide) sinterklaas. Dat vind ik dus het domste en irritantste op school.


    To live would be an awfully big adventure

    omg dit is echt niet normaal:
    Dus wij waren op de trappen naar beneden aan het lopen en een vriendin laat laar geld vallen. En een jongetje van in het eerste of zo raapt het op en geeft het terug en ik zeg 'Danku jongetje' en ik lach en hij kijkt me aan en zegt 'Ik ben een meisje' HAHAHAH het was dus een meisje omg


    No regrets, just love

    Mezelf, vandaag. Ik was vandaag echt de ultieme droom-scholier, kuch :')

    Oh en die keer dat we ballonnen gingen opblazen en laten knallen onder Duits was ook wel geniaal, alleen die vent vond het wat minder :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    HeyItsMe schreef:
    Moeten jullie dan serieus naar die dingen zoeken? Bij ons zijn die dingen zo vaak weg en dan wisselen we die stoel altijd om voor een andere stoel die dan niet wiebelt. Die dingen zijn bij ons zo vaak weg.

    Wij hebben dit jaar op 6&7 december voorlichtingsavonden bij INHolland voor onze studiekeuze. Ik heb mijn studiekeuze vorig jaar al bepaald en weet allang welke studie ik wil doen dus. Ik liep dus naar haar toe: "Moet ik daar persé heen? Ik weet al welke studie ik wil doen." Vroeg ze eerst of ik was blijven zitten (want die hebben dat dan al gedaan). Dus ik heb het uitgelegd. "Dat is dan pech. Wij stellen deze avonden beschikbaar, dus dan moeten jullie er ook gebruik van mijn." Hoe kunnen ze ons in hemelsnaam verplichten om op onze vrije avond naar zoiets toe te gaan? En het is ook nog eens op 6&7 december en mijn halve klas viert op 1 van die avonden (of zelfs beide) sinterklaas. Dat vind ik dus het domste en irritantste op school.


    Hé, 6 november is op mijn verjaardag! Schandalig gewoon hahaha


    No regrets, just love

    Vandaag een kerel die bij alles een wedstrijdje 'ik heb het laatste woord' deed. Kut joch. Haat hem. Maar dat is het irritantste dus (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    domste: de onvoldoendes
    grappigste: dat ik dus nooit een voldoende haal
    irritantste: die lelijke cijfers op mn rapport


    Don't live in the past. Just live Here &nd Now. Do what you need to do. And everything will be allright in the future.

    Vandaag met een vriend van me tijdens de BEVO (beelende vorming) lessen, een elastiekjes gevecht houden, waarbij de stoelen onze schuilplekken waren. 8D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Het domste wat ik ooit deed, naast duizenden keren struikelen op de trap, is mijn goede vulpen in de stoel steken.(De buis van een stoel)
    Haha, en twee maand later deed mijn vriendin die ook Laura noemt juist hetzelfde met haar vulpen, die ook dezelfde was als de vulpen die ik in de stoel had gestopt.(krul)


    effort never betrays you

    Ik gooide een pakje Wickey naar mijn vriendin die helemaal vooraan zat in de klas, ze ving hem niet en hij knalde tegen het electronisch bord aan. Pakje spat open, maar bord was nog heel. Die docent was booos! Ik denk voortaan 2x voordat ik iets gooi. ik moet zeggen dat ik wel in mijn broek plaste van het lachen.
    Maar dat kind van jou, wat een raar wijf 8D

    irritantste:
    Nou dat komt door dat mens van geschiedenis. Die heeft gewoon een hekel ana mij en ik aan haar :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vandaag weer met dezelfde lerares: 'Wie heeft nou die kras in de tafel gezet?' 'Iemand zo: Ja, weet ik veel. toen ik daar zat was die daar al:P

    Of bij gym vandaag... Moesten we een koprol maken en dan als je het kon zonder handen op de mat, maar dan eerst op de trampoline. Hij elke keer voordoen, heel de klas ging juichen en klappen. En een meid zei keihard door de gymzaaal: Hij heeft best een lekker lichaam hoor. Terwijl hij daar gewoon zat. En dan heb ik het over de leraar he. OMG! Zoiets zeg je toch nie.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Met zo'n zingende en lichtgevende kerstmuts door de school lopen :') Dat was echt l-o-l. _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ah, leuk. Ik zou me eigenlijk er dood voor schamen. Zoiets kan ik echt niet doen.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Toen ik en mijn BFF heel hard het volgende liedje ging zingen door de gangen van school:
    "Daar boven op de berg,
    daar stond een pastoor.
    Hij las de bijbel,
    met de playboy tussendoor!"

    Een paar van die jongens gingen dan telkens: "Hee hoo" Zingen als wij dan voorbij liepen omdat we dat best vaak zongen :3 Dat was echt leuk, god ik mis die tijden...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wedstrijdje hardlopen in de school (a) en dan van boven af van de trap naar beneden springen! ^^
    Alle leraren kwaad maar tegen die tijd waren wij toch al weer weg :P


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the