• Méh, ik moet over 10 minuutjes gaan werken. En aan de ene kant is het wel leuk (werk bij de Jumbo) maar aan de andere kant, verdien ik echt vet weinig, 2,46 per uur, en word ik maar 4 uur per week ingezet. Wat heb je er dan aan -.-
    Weer werken jullie en hoeveel verdien je ermee?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Damn, dat is echt heel weinig :S Ander baantje zoeken? Ik heb een tijdje bij een bakker gewerkt voor €8/uur, maar dat was echt heel BORING.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 11:43 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Met oppassen verdien ik meestal 3 - 3,50, ligt eraan waar ik oppas. Ik ga nu ook bij mijn moeders werk helpen, waar ik 5 euro per uur krijg.
    Dus ja, je verdiend veel te weinig.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ik verdien niks ik mag pas werken als ik 16 ben van mn ouders
    Maar ik help mn pa met Bandewarmers maken en daar krijg ik dan een best goed bedrag voor omda die dingen duur zijn


    the world is filled with people that we dont understand

    Outlaw schreef:
    (...)
    15, het ligt nog net bij het minimale geloof ik..

    Ga bij de c1000 werken, dat is ongeveer 3,56 ook. En bij de Lidl is het ook zo iets. Verdient veeeel beter. (cat)
    Maar ik blijf lekker werkloos. (':


    your eyes are like stars in the night.

    ik werk in een portioneer keuken *ik schep eten op voor oude mensen xd* en ik verdien best veel: 5,99 euro per uur en ik werk ongeveer 4 tot 6 uur per dag


    She said: I gotta find out for myself

    Wow ik verdien soms nog meer o.o En ik doe bijna niks


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dit is zo raar, als je vakantiewerk doet in belgie verdien je gemiddeld iets van een 10 eurie per uur. Wat is het nut van werken in nl als je zo goed als niets verdiend?!
    Oke hangt wel af van welke job je doet.. Maar meestal zoiets tussen 8 en 10 fso.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 11:40 ]


    Get outta my head!

    Shiiiiiit, da's kei weinig ;o
    Mogen jullie al op je 15e een vakantie job dan? Bij ons pas vanaf 16 :Y)]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 11:42 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat is wel vet weinig.
    Ik ga binnen kort oppassen en dan krijg ik 10 euro per uur.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Werk niet:(


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is echt véél te weinig!
    Ik babysit nu, en zelfs hiervoor krijg ik 3 euro per uur.
    Ik denk ergens gelezen te hebben (wel vanaf 16) dat je minstens 7 euro moet krijgen per uur, behalve bij zo'n dingen als babysitten.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik werk nog niet,ik ga werken en ik denk dat ik ook niet veel ga verdienen,maar dat hoef ik ook niet. Ik ga niet werken om het geld.
    Nu pas ik op en krijg ik meestal 7,50 voor 3 uur oppassen.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 13:17 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik verdien maar 3 euro per uur, en werk 2 avonden per week, ongeveer 5 uur per avond. Want ik sta de ene dag in de afwas en de andere dag bedien ik. Maar nu is het vakantie dus werk ik 5 dagen per week, dat is wel lekker verdienen hoor!'<3


    -

    Ik werk nog niet. Een vriendin en ik wilden bij een kleuteropvang gaan werken deze vakantie, maar we waren te jong. Poeh. ><


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik werk bij de hema, ook gemiddels 4uur per week, amar dat komt door school in de vakantie werk ik veel.
    En ik verdien iets van 2,56 per uur.(krul)


    Smiling but close to tears.