• Ik heb een account op Tagged en er zijn op die site erg veel wanhopige jongens. En ik spreek uit ervaring.
    Ik heb het zo over die gastjes die helemaal zitten te slijmen en dan je msn vragen. Zo had ik er vandaag twee. Wat kan het toch irritant zijn als je erg knap bent.
    Wie heeft er ook last van zo'n gastjes??


    Innocence.

    Ik niet. Wat kan het toch leuk zijn als je niet één van de knapste bent (cat)

    Wat kan het togh leuk zijn als je geen wanhopige jongen bent xD

    daarom heb ik mijn profiel daarop verwijderd ><


    You're a star in heaven.

    hahaha xD
    OMG, ja die heb ik ook heel vaak. Dat zuigt echt >.<
    ik voeg ze dan altijd gewoon voor de grap toe en ga ze dan op zitten naaien, that's fun^-^
    vooral als er nog een paar vriendinnen bij zitten en hij z'n cam aanzet xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    daarom heb ik mijn profiel daarop verwijderd ><

    jaaw, me too.
    Tegenwoordig stalken ze me op netlog ¬¬
    Mja, daar doe ik toch geen flikker mee xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    jaaw, me too.
    Tegenwoordig stalken ze me op netlog ¬¬
    Mja, daar doe ik toch geen flikker mee xD

    haha x'D
    maar netlog is nooit zo erg als tagged, die vragen echt meteen je emailadres zelfs als ze al een lief hebbben ><


    You're a star in heaven.

    (...)
    haha x'D
    maar netlog is nooit zo erg als tagged, die vragen echt meteen je emailadres zelfs als ze al een lief hebbben ><

    Indeed.


    Innocence.

    (...)
    haha x'D
    maar netlog is nooit zo erg als tagged, die vragen echt meteen je emailadres zelfs als ze al een lief hebbben ><

    whahaha xD ik had een keer een 73'jarige vent uit Turkije:|
    Jongeee, ik was bang :O
    Vooral toen ie over seks begon te praten en wat hij allemaal met mij wilde gaan doen. Ik heb het niet eens meer gelezen, maar meteen: blokkeren, verwijderen.
    Opgeruimd staat netjes^-^


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    whahaha xD ik had een keer een 73'jarige vent uit Turkije:|
    Jongeee, ik was bang :O
    Vooral toen ie over seks begon te praten en wat hij allemaal met mij wilde gaan doen. Ik heb het niet eens meer gelezen, maar meteen: blokkeren, verwijderen.
    Opgeruimd staat netjes^-^


    ja ik heb ook al verschillende van die rare berichten gehad, ene van Kroatië, een paar van Frankrijk, dat was echt raar, ik reageerde gewoon niet, bah --'


    You're a star in heaven.

    (...)

    ja ik heb ook al verschillende van die rare berichten gehad, ene van Kroatië, een paar van Frankrijk, dat was echt raar, ik reageerde gewoon niet, bah --'

    xD Uhu. Om de een of andere reden had ik ze vooral uit Afrika. Irak, Egypte, Afghanistan:O
    Maar ze kunnen ook echt geen engels ofzo¬¬
    ongeveer zo: you boetifull


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    xD Uhu. Om de een of andere reden had ik ze vooral uit Afrika. Irak, Egypte, Afghanistan:O
    Maar ze kunnen ook echt geen engels ofzo¬¬
    ongeveer zo: you boetifull


    omg ja! echt zo erg! --'
    ik had vooral Franse en dat waren zo allemaal woorden waar ik niets van verstond ><
    en vriendin van mij had ene wat over erotiek ofzoiets begon tegen haar in her Frans
    niet normaal x'D


    You're a star in heaven.

    Nja ik heb ook een paar jongens die mij helemaal geweldig vinden, maar ik vind mezelf eigk helemaal niet lekker ofzo? Maar ik ken Tagged nieteens :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Nja ik heb ook een paar jongens die mij helemaal geweldig vinden, maar ik vind mezelf eigk helemaal niet lekker ofzo? Maar ik ken Tagged nieteens :'3


    houden zo! x'D


    You're a star in heaven.

    Ik ga Tagged aanmaken en zeg je nu over je eigen dat je knap bent ? :Y)


    All was well.

    Baaaah.
    Negeren :'DDD.


    Tanya is de beste.