• Nou, zoals sommige van jullie dus al wisten, heb ik bindingsangst. Maar eigenwijs als ik ben, blijf ik het proberen. Ik was dus verliefd op ene L. Ging goed, tot aan de -denkt- 2de afspraak, toen kon ik het niet meer en werd ik alleen al misselijk bij het idee dat ik zijn 'vriendin' zou worden. -Hij dacht dat we al wat hadden, nou, dat wist hij dan eerder dan ik.-
    En toen kwam D. De eerste afspraak ging ook weer relaxt, maar toch wil ik weer alleen vrienden blijven. Ik wil niemands vriendin zijn, ik vind jongens heel snel knap. Maar bij dezelfde blijven wíl ik niet.='3
    Dus nu ga ik sowieso niet meer flirten en als jongens dat bij mij proberen, geef ik meteen seinen van 'nee'.(':

    Wie herkent zich hierin?_O_


    everything, in time

    ik! heb me ook nooit zo op me gemak gevoeld bij jongens! D:


    waarom is het zo godse koud? :(

    Ik zó erg! Als ik merkte dat jongens mij ook leuk vonden en het zou wel eens tot een afspraakje kunnen komen ging ik afstand houden ;$ Maar nu heb ik mijn 1e serieuze relatie en daar ben ik toch ook wel erg blij mee :9~


    -

    nee :3
    ik uhm...
    ik ben erg verkeerd met inschaaten van mensen -marleen weet wie ik bedoel :Y)-
    maar ik zie wel, wie mijn pad kruist :Y)

    Ik heb dat met vlagen. De ene keer heb ik het heel erg, de andere keer helemaal niet. Serieus, dat is ook behoorlijk irritant. De ene keer denken jongens van: 'Oke ze wilt me' en de andere keer snappen ze er vervolgens helemaal niks meer van omdat ik hem flip, haha :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik.

    Neh. Ga al 2,5 jaar met dezelfde jongen dus dat kan je niet echt bindingsangst noemen. (cat)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Schattie, ik wil je even zeggen: ik weet dat bindingsangst kut is. -geloof me- Maar daarom moet je het nog niet opgeven. Als je een jongen echt leuk vind en hij jou ook dan moet je jezelf eroverheen gaan zetten en gewoon ja zeggen. Anders lukt het je nooit. Gewoon doen hoe moeilijk het ook is. Het zweet breekt mij ook uit als ik eraan denk hoor, maar toch.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou het niet overleven hoor, een leven zonder flirten ;o Ik doe ook niet aan relaties maar dat is wat anders (krul)

    Ik had daar ook echt altijd last van. Mijn 2 vorige relaties waren na 3/4 dagen al uit. Toen heb ik 2 jaar gewacht, niks gedaan met jongens, en nu heb ik al bijna 10 maanden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Reassurance schreef:
    Ik heb dat met vlagen. De ene keer heb ik het heel erg, de andere keer helemaal niet. Serieus, dat is ook behoorlijk irritant. De ene keer denken jongens van: 'Oke ze wilt me' en de andere keer snappen ze er vervolgens helemaal niks meer van omdat ik hem flip, haha :3

    Haha precies, ik ook :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik dan denk ik leuke jonge yes dan gaat t goed vind die jonge mij ook leuk
    en zodra ik dat weet haak ik af gewoon bang ofzo weet ik niet hahah

    x


    livng my life and got stress no more

    Ik heb ook bindingsangst, maar op een andere manier dan jij (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik :'DD


    My friends are my estate.

    Ik niet. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik herken me er totaal... niet in.
    Ik word wel snel verliefd enzo.
    Maar ik ben niet bang om te binden. (:
    Ben 8 maanden met de liefste jongen op de aardbol geweest.
    ik denk dat ik eerder ontbindings-angst heb. als dat bestaat.


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?