• Méh, ik moet over 10 minuutjes gaan werken. En aan de ene kant is het wel leuk (werk bij de Jumbo) maar aan de andere kant, verdien ik echt vet weinig, 2,46 per uur, en word ik maar 4 uur per week ingezet. Wat heb je er dan aan -.-
    Weer werken jullie en hoeveel verdien je ermee?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Serieus, dat is véél te weinig ;o Hoe oud ben je dan?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb bij de Dirk van de Broek gewerkt, was iets van 3 euro nog wat per uur, & iets van 5 euro nog wat bruto. Moet je vooral kijken of je zoveel mogelijk op feestdagen kan werken :P Verdien je meer XD

    Ik ga binnekort misschien bij een pannekoekenrestaurant werken :P


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Reassurance schreef:
    Serieus, dat is véél te weinig ;o Hoe oud ben je dan?

    15, het ligt nog net bij het minimale geloof ik..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Geloof me, ik verdiende nog minder als jij toen ik werkte. Iets van 1.25 per uur, bij de HEMA en ik werkte 6 uur in de week. Of het was 2 euro dat weet ik niet meer. *fail*

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 16:10 ]

    Outlaw schreef:
    (...)
    15, het ligt nog net bij het minimale geloof ik..

    Wow, ik heb een vriendin, die is 15 en verdiend 3.60 ofzo ;o Ook in de supermarkt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik werk niet, want ik ben nog geen 15, dus mag ik alleen foldertjes doen, En dan kreeg ik gemiddeld 1,50 per week, voor ongeveer 2 - 4 uur werk. Dus daar had ik geen zin.
    Dus nu wacht ik braaf tot ik 15 ben. Het duurt lang, en ik ben hardstikke blut... XS

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 16:37 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik werk bij een pizzeria en ik krijg 4 euro per uur. :3 Maar misschien moet je vragen om meer uren ofzo? Of meer geld, want eerlijk gezegd vind ik dat jij veel te weinig verdiend. ;o

    Ik vind nergens werk ._. Ik ben 16 en overal moet je 18 zijn waar ik kàn werken -.-"
    & euhm ... Iemand kuist in een hotel voor €11/uur o.o je krijgt te weinig ... :3


    Don't be a drag, just be a queen.

    Zelfs ik verdien meer dan jou. :'D
    Krantenwijk

    ik zou coca-cola promojob gaan doen, maar ik verhuis nu & ik moet het nog met ijn papa bespreken:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik verdiende zeven euro per uur, maar deed dan ook magazijnwerk bij een uitgeverij voor schoolboeken. Dat is echt kuthard werk. |:

    Dat is wel heel weinig om te werken.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik dacht dat ik eerst het minimumloon zou krijgen, nou dat heb ik gelukkig neit (A)
    Lang leven de mac _O_

    Ik heb gewerkt bij een wasserij en verdiende toen iets van een 6,95 euro per uur. (: Dus dat is echt wel weinig. En ja ik ben ook 15.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik werk bij een pizzeria, daar verdien ik 4 euro per uur. Maar ik ben net jarig geweest (17 geworden), dus gisteren heb ik om loonsverhoging gevraagd... Ze gingen het overleggen. =)
    En met oppassen verdien ik meestal 2,50 of 3 euro per uur, maar da's dan ook vooral kinderen in bed leggen en daarna tv-kijken. Echt chill, haha.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 11:22 ]