• De stelling van vandaag luidt:
    Je moet hetzelfde hebben meegemaakt om iemand te kunnen begrijpen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    eens en oneens
    hangt van de situatie af

    eens.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    DarkPassion schreef:
    In sommige gevallen wel, in andere niet. Soms kun je iemand juist beter helpen als je het zelf niet meegemaakt hebt. Dan kun je er een nuchtere en meer objectieve mening over hebben.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    DarkPassion schreef:
    In sommige gevallen wel, in andere niet. Soms kun je iemand juist beter helpen als je het zelf niet meegemaakt hebt. Dan kun je er een nuchtere en meer objectieve mening over hebben.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    DarkPassion schreef:
    In sommige gevallen wel, in andere niet. Soms kun je iemand juist beter helpen als je het zelf niet meegemaakt hebt. Dan kun je er een nuchtere en meer objectieve mening over hebben.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    oneens.


    Vampire Heart.

    Misschien niet hetzelfde maar iets vergelijkbaars.


    Je moet worden wie je bent.

    Ecstasy schreef:
    Niet altijd. Je moet hetzelfde hebben gemaakt om je te kunnen inleven in de situatie van iemand anders. Maar je kan het soms ook al begrijpen, door het je voor te stellen hoe een bepaald iets zou zijn.

    Het ligt gewoon aan wat er is gebeurt. Als het iets is waarvan je van te voren al gewoon weet dat het kut is dan hoef je het niet mee gemaakt te hebben. Alleen somige mensen die denken dat ze dan precies weten hoe je je voelt terwijl ze het niet mee hebben gemaakt en dat kan gewoon niet. dan moet je het wel echt mee gemaakt hebben.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    DarkPassion schreef:
    In sommige gevallen wel, in andere niet. Soms kun je iemand juist beter helpen als je het zelf niet meegemaakt hebt. Dan kun je er een nuchtere en meer objectieve mening over hebben.

    soms wel soms niet


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    DarkPassion schreef:
    In sommige gevallen wel, in andere niet. Soms kun je iemand juist beter helpen als je het zelf niet meegemaakt hebt. Dan kun je er een nuchtere en meer objectieve mening over hebben.


    Time changes, best friends can become strangers...

    Baptiste schreef:
    Je kan begrijpen dat die persoon lijd aan een bepaalde gebeurtenis, maar je kan nooit begrijpen hoe pijnlijk dat leed is. Deels eens, deels oneens.


    Ik vind dat ze alle twee gelijk hebben,
    ik ben het dus ook eens en oneens


    Time changes, best friends can become strangers...

    eens


    A woman's best make up is her smile

    Je begrijpt diegene beter, maar dat betekent niet dat je hem/haar anders niet zou begrijpen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.