• Het is een droom hè jongens, dus als het vet slecht is. Geen commentaar aan mij, maar aan mijn dromenmaker.

    Into the wild with Roxy.
    de 20 jarige Roxy Chase loopt op een mooie lente dag alleen door het boos, geen mens is er te bekennen. toen het laat werd belandde Roxy midden in het bos, niemand die haar de weg eruit zou kunnen helpen. of tenminsten, er was één jongen. Roxy kende hem niet en hij kende Roxy niet, wanneer Roxy wegrende voor een geluid achter haar, redde hij haar. zijn naam was; Drew, hij zou achter zijn gelaten door zijn ouders toen hij slechts 10 jaar oud was. hij heeft zichzelf op moeten voeden, hij bleef in het bos en leidde zo een leven van jagen en vluchten. vluchten?, ja hij moest vluchten voor jagers. mensen die hem graag wilde hebben, om testen met hem uit te voeren. Roxy zat met hem opgescheept en moest samen met hem vluchten. Roxy begon eindelijk wat voor hem te voelen toen ze werd meegenomen door een jager, Drew verloor haar uit het oog en de twee werden gescheiden. Roxy wil hem nooit meer zien, omdat hij volgens iedereen tegen haar heeft gelogen.
    kan Roxy haar gevoelens tegen weten te houden? en gaat ze nooit meer terug naar dat bos?

    dit klinkt volgens mij echt vet dom, maar ik heb het gedroomd en ik vond het best wel cool. (krul)

    doen/niet doen?
    titel?
    Rollen?
    zou jij het willen lezen?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 10:54 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou 'm wel willen lezen, maar niet iedereen leest onbekende personen

    :X


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    Ik zou 'm wel willen lezen, maar niet iedereen leest onbekende personen

    :X


    Weet ik _O_

    maar ik vind het zo achterlijk om er nou ineens een bekend persoon in te doen, like? die leeft niet in het bos =]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    millenium schreef:
    (...)

    Weet ik _O_

    maar ik vind het zo achterlijk om er nou ineens een bekend persoon in te doen, like? die leeft niet in het bos =]


    Haha, ik maakte ook like duizend Onbekende personen stories


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind het juist GOED dat er eens geen bekend persoon in voor komt :'D Dus ik ga hem misschien wel lezen!


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    Ik vind het juist GOED dat er eens geen bekend persoon in voor komt :'D Dus ik ga hem misschien wel lezen!


    yeah, go jou :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    millenium schreef:
    (...)

    yeah, go jou :9~

    Gaha x'DD


    Beeeeeeeesje :-)

    into the wild
    chapter 1.

    :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    amorevampiro schreef:
    Ik zou 'm wel willen lezen, maar niet iedereen leest onbekende personen

    :X


    En anderen lezen geen verhalen met bekende personen. :D Ik zou dit verhaal graag willen lezen.


    x