• De stelling van vandaag luidt:
    Je moet hetzelfde hebben meegemaakt om iemand te kunnen begrijpen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eees.
    Je kunt troosten, maar niet meeleven.
    (Zoals Hingucker als zei btw)

    DarkPassion schreef:
    In sommige gevallen wel, in andere niet. Soms kun je iemand juist beter helpen als je het zelf niet meegemaakt hebt. Dan kun je er een nuchtere en meer objectieve mening over hebben.


    I need you like a heart needs a beat

    Eens.

    mijn schoonvader was de eerste die me begreep, omdat die hetzelfde had.


    They call me dr. phil

    In sommige gevallen wel. Het hoeft niet altijd. Want soms kan je je er ook iets bij voorstellen ;) maar dat is meestal bij wat kleinere dingen. Bij wat grotere dingen moet je het inderdaad zelf hebben meegemaakt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eens. Sommige mensen weten niet hoe ik me soms voel..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    DarkPassion schreef:
    In sommige gevallen wel, in andere niet. Soms kun je iemand juist beter helpen als je het zelf niet meegemaakt hebt. Dan kun je er een nuchtere en meer objectieve mening over hebben.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Oneens.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Hmm, ja, het ligt eraan toch? Ik bedoel soms wil je liever wel een persoon hebben die het zelfde heeft mee gemaakt. Maar anderen kunnen proberen je te begrijpen. Toch? Misschien weet degene niet precies hoe je voelt. Maar degene kan wel proberen te voelen wat jij voelde. :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Baptiste schreef:
    Je kan begrijpen dat die persoon lijd aan een bepaalde gebeurtenis, maar je kan nooit begrijpen hoe pijnlijk dat leed is. Deels eens, deels oneens.

    Oneens. dat hoeft niet altijd namelijk. ;D


    -

    DarkPassion schreef:
    In sommige gevallen wel, in andere niet. Soms kun je iemand juist beter helpen als je het zelf niet meegemaakt hebt. Dan kun je er een nuchtere en meer objectieve mening over hebben.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ja eigenlijk wel.
    Meestal wel.


    Emo<3

    ligt eraan./


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Niet altijd maar meestal wel.


    Keep on smiling

    DarkPassion schreef:
    In sommige gevallen wel, in andere niet. Soms kun je iemand juist beter helpen als je het zelf niet meegemaakt hebt. Dan kun je er een nuchtere en meer objectieve mening over hebben.


    Ik ben het hier volkomen mee eens!


    Happy Birthday my Potter!