• Vroeger was ik echt bang voor de wc doortrekken, straks kwam er een spook uit :(

    Ik was altijd bang dat er een krokodil in de wc zat, die mijn billen eraf ging bijten als ik moest plassen (nerd)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Hahahahhaha
    Ik ook.
    Ik denk nog steeds dat er monsters in zitten die in mn billen gaan bijten.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 aug 2010 - 15:17 ]

    Nééééén.
    Er zitten wc-monsters in, en die zijn blauw en behaard. (':


    Has no one told you she's not breathing?

    ik dacht dat er altijd een beest/monster inzat die me de wc in zou trekken, moet er best om lachen als ik nu eraan terug denk xD

    x

    Hahaha x3
    Het klinkt dom, maar ik voel me altijd veilig op de wc (krul)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ik was vroeger nergens bang voor. Mijn ouders maakte mij vanaf het begin af aan al duidelijk dat er niks aan de hand was :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had altijd schrik van WC's zonder water. Ik dacht altijd dat er een slang door die buizen kroop. :'D


    Let the Night embrace you

    Had ik ook Ö nadat ik een docu had gezien over ratten die via het riool in je wc terrecht komen, keek ik altijd of er eentje inzat x)


    Don't be a drag, just be a queen.

    Demoon schreef:
    Ik had altijd schrik van WC's zonder water. Ik dacht altijd dat er een slang door die buizen kroop. :'D
    Haha ja maar als er wél water inzitten kunnen erook slangen doorheen kruipen (nerd). Waterslangen wel te verstaan -denkik- :'DDD.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben echt nog nooit bang voor dingen geweest wat met toiletten te maken had. 8D


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    unserleben schreef:
    Had ik ook Ö nadat ik een docu had gezien over ratten die via het riool in je wc terrecht komen, keek ik altijd of er eentje inzat x)
    Iewol, dat vind ik wel eng. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben voor een hoop dingen bang geweest, maar niet voor WC's.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik was altijd bang dat er iemand uit het afvoetputje van de douche zou komen. :'D
    Okay, als ik net een horrorfilm heb gezien heb ik er eigenlijk nog steeds last van, maar goed. (krul)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 17:19 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat heb ik nogsteeds :$ :$ :$
    Maar alleen als het nacht is, dan trek ik door en ren ik heel snel terug naar m'n kamer... :$

    Verder vind ik het altijd fijn om op de wc te zitten, daar is het tenminste rustig.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Vroeger had ik een boek gelezen. Billenbijters ofzo. Dat er krokodillen uitkwamen. vroeger was ik daar bang voor. hahah.