• Vroeger was ik echt bang voor de wc doortrekken, straks kwam er een spook uit :(

    Penniman schreef:
    Ik was altijd bang dat er een krokodil in de wc zat, die mijn billen eraf ging bijten als ik moest plassen (nerd)


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ik was bang dat ik in de wc ging vallen.(:
    Maar, ik vraag me serieus af hoe iedereen toch aan dat krokdil/slang gedoe komt.xd


    effort never betrays you

    Ik was altijd bang voor de spinnen die op de plee zaten. daarom ging ik altijd boven want daar zaten geen spinnen :3


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

    Loreal schreef:
    Vroeger was ik echt bang voor de wc doortrekken, straks kwam er een spook uit :(


    Als je doortrekt spoel je hem juist door!! ;-)


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Terminatrix schreef:
    Hahaha x3
    Het klinkt dom, maar ik voel me altijd veilig op de wc (krul)

    Ik ook X'D

    Wahaha, ik durfde ook nooit alleen door te spoelen x] Als ik op school was ging ik eerst mijn 'juff' ophalen om door te spoelen:$ WAHAHHA Ik vind het echt hilarisch als ik er nu aan terug denk x]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik was daar nooit bang voor:Y) Ik verkondigde altijd tegen iedereen dat ik veel enger was als ik een bepaald gezicht trok:Y) Maar dat mocht alleen tegen de monster, dus niemand zag dat gezicht ooit x3


    To live would be an awfully big adventure

    Oke, ik had dus toen ik klein was perongeluk de film It gezien, waar die clown zich verstopte in de wc, om iemand aan te vallen die dan ging plassen, dus heb ik echt 1 jaar lang een trauma gehad aan de wc(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ben er nooit bang voor geweest, tot ik op de radio hoorde dat er een slang uit een toilet was gekropen. Die vrouw deed de deur open en toen zag ze daar zo'n beest uit kruipen en niet zo'n kleintje ook. Eerst geloofde de politie dat niet, maar toen hebben ze dat beest verwijderd. En toen was ik bang. :Y)


    All was well.