• -staat dit topic goed?-

    Maar, mijn vriendje die schrijft dus gedichten. Alleen heeft hij echt weinig zelfvertrouwen.. (wat soms eigenlijk best wel schattig is.. ;x) Maar goed, hij schrijft dus vaak gedichten voor mij, maar hij denkt dat ik ze mooi vind, omdat ze over mij gaan.. Maar ik wil hem bewijzen dat dat totaal niet het geval is en dat hij er echt goed in is. En dus, heb ik vanmorgen gevraagd of ik iets met zijn gedichten mocht doen, en heb daarvoor toestemming gekregen. Dus dacht ik, als ik ze nu stiekem op Quizlet zet, en daarna de link naar hem opstuur met de eerlijke reacties van jullie, dat hij dan wel mij zou geloven dat hij echt wel goed is. En echt kritiek kan ik niet op zijn dichten geven, en dat wou hij wel, omdat hij er zich dan in kon gaan verbeteren..

    Maar goed, ik zou het echt tof vinden, moesten jullie ze lezen (ik heb er nu nog maar twee op gepost, ik zie wel of ik er meer op post) en eerlijk zouden zeggen wat jullie er van vinden. -En dan hopen dat hij het niet erg vind dat ik zijn gedichten hier op heb gezet o;-

    link; http://www.quizlet.nl/stories/28620/gedichten/


    You'll never dream alone. <3

    Ik zal ze lezen en reactie zetten. :Y)


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik heb ze gelezen and I liked what I read :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik lees ze voor jou en je vriendje. (krul)


    All was well.

    Ik heb op beide gedichten gereageerd, en mijn reacties zijn heel eerlijk. Prachtige gedichten!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Whaa, omg. Dank je :D
    Ik hoop dat hij het tof vind^^ :D


    You'll never dream alone. <3

    Hij heeft talent! :Y)


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Die zijn echt heel erg mooi!


    All was well.

    Haha, hij zal blij zijn met die reacties^^
    Dank je. echt waar. _O_


    You'll never dream alone. <3

    ze zijn echt goed!


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    Hahaa!
    Hopen dat hij dat nu ook in ziet^^


    You'll never dream alone. <3

    Ik heb ook gereageerd! (:

    Ik ga ze lezen. ^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dank jullie, allemaal. echt waar _O_


    You'll never dream alone. <3

    Zijn gedichten zijn echt mooi!


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!