• Jaa hoe gedroeg je je toen je voor het eerst op
    Quizlet was? Ik begon allemaal lullige stories
    aan te maken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    toen ik hier net was deed ik eigenlijk alleen maar quizzen xD

    Ik praatte echt belachelijk irritant met heel veel smileys. Hatelijk als ik dat nu terugzie. 0o

    Toen ik hier net was las ik alleen maar dingen van Tokio Hotel en ik vond het geweldig dat de 'jij' persoon dan iemand kuste.

    lame. ;3


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik ben hier pas een maand en een week ofzo,
    dus dat kan ik niet echt beslissen xD
    Maar tot nu toe, zit ik op het forum, schrijf een verhaal, maak quizzen, en doe quizzen, en ik lees verhalen.

    waar Quizlet voor is bedoeld dus xD


    Opgeven is geen optie.

    Voor mij is het nog niet zo lang geleden dat ik nieuw was, haha. Het eerste wat ik deed was een paar stories lezen en wat rondneuzen op het forum. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik was helemaal Pirates Of The Caribbean-fan, deed bijna alleen maar quizzen en typte z0ow!!!! :P:P:P:P


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik poste heel sullig op allerlei topics. :'D


    Let the Night embrace you

    Ik las allemaal slechte verhalen haha :'D En toen ben ik zelf ook mijn eerste verhaaltjes gaan schrijven.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik gebruikte geen AN en gebruikte véél smiley's ..


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ik maakte hele rare quizzen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Fancy schreef:
    Toen ik hier net was las ik alleen maar dingen van Tokio Hotel en ik vond het geweldig dat de 'jij' persoon dan iemand kuste.

    lame. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik weet het eigenlijk niet, haha.
    Het enige wat ik deed was verhalen lezen 8D.
    Edit; ohja, en ik ScHr33F oOk AlTiJd Zo.
    lol; fail.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 22:32 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik had een hele domme usernaam omdat ik dacht dat ik toch nooit meer op Q zou zitten x3


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ik typte heel dom en heel veel met een 'y', dus bijvoorbeeld myn ipv mijn. -ja dat vind ik irritant. Oh en ik las alleen maar TH-verhalen, terwijl ik niet eens fan was/ben. Ghehe. (:

    Euhm... ik maakte domme quizen die echt nergens op sloegen, maar verder was ik vrij normaal!


    Never give up the things that makes you smile