Als jij wilt dat we hem sluiten, kan dat? Het is tenslotte eigenlijk nog steeds jouw topic.
Omg x'D Seriously. uuuuh, ze doen maar. Sorry maar ik heb geen zin in al dit gedoe terwijl ik heb gezegt dat ik het begrijp en het over is, en het is gebeurd.
Hmm, eigenlijk is dit wel een beetje onze fout, wij hebben naar de informatie gevraagd en Sem was gewoon een goede vriendin door ze ons te geven, wat dan nog?
Je reacties geven me meer dan genoeg informatie, ik kan snel door mensen heen kijken. Waarschijnlijk durf je op straat en school je mond niet open te trekken, dus kom je hier maar je woede uitlaten. (:
Achja het is niet erg hoor, het leven is niet altijd makelijk.
Verscheidene mensen kunnen mij hierin verdedigen dat ik niet zo ben. Maar weet je dat ik niet zo zielig ben en dat ik het wel alleen af kan? Integendeel tot jou. En daarnaast werk ik fulltime. Ik denk eerder dat jij jezelf eerder in je mening herkent.
Forlan schreef:
(...)Omg x'D Seriously. uuuuh, ze doen maar. Sorry maar ik heb geen zin in al dit gedoe terwijl ik heb gezegt dat ik het begrijp en het over is, en het is gebeurd.
Nou als je wilt dat ze hier stoppen, kan ik er zo een slotje voor opzetten, want dit gaat inderdaad echt nergens meer over.
Het is gebeurd en klaar, daar moet verder geen hele discussie meer over zijn met een heleboel andere mensen. |:
JoJudicious schreef:
(...)
Verscheidene mensen kunnen mij hierin verdedigen dat ik niet zo ben. Maar weet je dat ik niet zo zielig ben en dat ik het wel alleen af kan? Integendeel tot jou. En daarnaast werk ik fulltime. Ik denk eerder dat jij jezelf eerder in je mening herkent.
Zij kan het ook best alleen af, hoor. Haha, wij geven enkel ook onze mening. :'D
JoJudicious schreef:
(...)
Nee, ik doe het buiten ook. (:
Ik hou niet van schijterds. Waarom moet je trouwens verdedigd worden? Kun je het niet alleen bewijzen?