• We waren nog niet uitgesproken. :3


    --

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Grote en nogal gedurfde uitspraak om te zeggen dat niemand mij mag. ;D Haha, ik vond hem overigens wel hilarisch. Ach ja, je kent me niet eens. Dus dat zeg wel genoeg.


    Omdat ze jou niet kent zegt dat genoeg over haar? Tuurlijk. ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Niet bij jou, want dat zijn jouw zaken helemaal niet. Dat jullie er als buitenstaanders mee willen bemoeien, dat moeten jullie weten. Ik ben dat hele groepje van jullie echt meer dan zat. Jullie denken geloof ik dat jullie met z'n allen heel wat kunnen maken of niet dan? Neem dan lekker een voorbeeld aan Sem. Leg je er bij neer en kom niet eens online. Stelletje puberale kinderen bij elkaar, sjonge jonge.

    Trouwens, wij waren degenen die in die chat zaten op dat moment. Als je ons buitenstaanders noemt, wtf. We kunnen jou beter gaan uitleggen wat er is gebeurd.


    *insert philosophical cringe expression here*

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Grote en nogal gedurfde uitspraak om te zeggen dat niemand mij mag. ;D Haha, ik vond hem overigens wel hilarisch. Ach ja, je kent me niet eens. Dus dat zeg wel genoeg.

    Ik hoef je niet eens te kennen.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Tragically schreef:
    (...)
    Muwhah, iedereen vergeet wel eens wat? :3 We hadden het ook over bakstenen -of ik tenminste- (cat)


    Dat gedeelte vind ik onder Justin Bieber horen. (krul)
    Oh, en momenteel is The Quizlet Gang er ook bij betrokken en oma's en buitenstaanders. :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Grote en nogal gedurfde uitspraak om te zeggen dat niemand mij mag. ;D Haha, ik vond hem overigens wel hilarisch. Ach ja, je kent me niet eens. Dus dat zeg wel genoeg.


    Je reacties geven me meer dan genoeg informatie, ik kan snel door mensen heen kijken. Waarschijnlijk durf je op straat en school je mond niet open te trekken, dus kom je hier maar je woede uitlaten. (:
    Achja het is niet erg hoor, het leven is niet altijd makelijk.


    --

    *zombie-face*
    Serieus, waar gaat dit nog over?


    I live for the applause, you will die for it.

    Freeway schreef:
    (...)

    Hahah wij genieten tenminste van onze jeugd, jij bent te vroeg oma geworden. En wij buitenstaanders? Sorry hoor, maar niemand mag jou, dus jij zou je eerder een buitenstaander moeten voelen. En we kunnen inderdaad met zn allen heel wat maken, anders zouden we je niet zo ver krijgen om te reageren, waarschijnlijk zit je nu zelfs met je grijnze haren te koken van woede achter de pc.


    'Niemand'?
    Ik ken d'r niet dus ik kan geen oordeel geven :Y).
    Maargoed. (:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Forlan schreef:
    *zombie-face*
    Serieus, waar gaat dit nog over?


    Momenteel is dit gewoon 'the quizlet gang' tegen Joweetikveelwatnogallemaal.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dat gedeelte vind ik onder Justin Bieber horen. (krul)
    Oh, en momenteel is The Quizlet Gang er ook bij betrokken en oma's en buitenstaanders. :Y)

    Oh het gaat nu ook over tatoeages? (krul)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jeesz mensen. Doe allemaal eens rustig. Jullie maken echt teveel ruzie. Zet er een punt achter, het is gebeurd. Sem heeft zich erbij neergelegd, en ruzie lost niks op. Dus als jullie nou even volwassen gaan doen, en het gewoon rustig oplossen, zou het een stuk meer helpen, als elkaar de grond indrukken.

    Er zou ook eens een keer iemand zónder problemen uit de crew stappen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Forlan schreef:
    *zombie-face*
    Serieus, waar gaat dit nog over?

    Nergens. :')

    Als jij wilt dat we hem sluiten, kan dat? Het is tenslotte eigenlijk nog steeds jouw topic.

    Ik wil gewoon graag dat gedoe over die printscreens voor eens en altijd uit de lucht halen, I mean wtf.

    Ik ga open kaart spelen. Nee, ik heb geen chat log bewaard, maar ja ik heb een goed geheugen.


    Er zijn géén printscreens doorgegeven, maar er werd wel door ons naar gevraagd. Maar Sem heeft ze NIET gemaakt en NIET gegeven.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tragically schreef:
    (...)
    Oh het gaat nu ook over tatoeages? (krul)


    Ja, een tatoeage van 'The Quizlet Gang.' Die moet ik hebben. :9~


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Conflate schreef:
    Ik wil gewoon graag dat gedoe over die printscreens voor eens en altijd uit de lucht halen, I mean wtf.

    Ik ga open kaart spelen. Nee, ik heb geen chat log bewaard, maar ja ik heb een goed geheugen.


    Er zijn géén printscreens doorgegeven, maar er werd wel door ons naar gevraagd. Maar Sem heeft ze NIET gemaakt en NIET gegeven.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ja, een tatoeage van 'The Quizlet Gang.' Die moet ik hebben. :9~

    oeh, die wil ik ook. Op mijn bovenarm, seksie.


    Be yourself, Everybody else is already taken