• Uhm, ik zoek eigenlijk broeken die gescheurd zijn of lijken gescheurd te zijn. Waar kun je die krijgen? Website maybe?
    En ruige accessoires. Zoals kettingen aan je broek, doekjes in je zak.

    Help me? :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Zelf scheuren?
    Erm, kettingen kan je denk ik los halen ergens -had ik vroeger- of mss Attitude Holland ofzo?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als je echt echt over the top wilt gaan koop je een wijde broek knip je er een klein knipje in en scheur je hem zelf uit. Is hij nog uniek ook. Ik weet niet echt waar je ze zo kan kopen, sorry.


    it's so empty living behind these castle walls

    Oh dat wil ik nu ook allemaal al lang! O.o
    Allé, die kettings aan m'n broek heb ik al en zo een ketting voor rond de hals ook. Maar ik wil ook nog meer van die 'ruige' accesoires en gescheurde broeken... Vindt ze maar redelijk moeilijk..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik wil ooooook.(cat)


    your eyes are like stars in the night.

    coolcat?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Scharen en scheermesjes ftw.

    Zelf scheuren :-D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    bij ons zit zo'n winkel; het keldertje.
    op internet kan je ook heel veel krijgen.


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Ik heb mijne van de River Island (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gewoon heel vaak een broek dragen...
    Zo heb ik al vier scheuren in m'n broek gekreggen. XD

    Maar dat duurt lang.
    Zoals hier boven al gezegd, gewoon met een schaar, en het hangt ook van de broek af hoe dat er dan uit komt te zien.
    En via internet kopen, bij Google 'ripped jeans' intikken en dan vind je vast wel wat.
    Wat betreft die kettingen, denk ik ook bij google zoeken...
    Ik weet niet zeker, de mijne kreeg ik bij de broek erbij. (Criminal Damage)

    En voor die andere accesoires, ook internet, misschien iets als Large, ofzo. Of bij de paatselijke alternatieve winkel.
    Succes. ;)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Gwn bij de New Yorker & Coolcat..?


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    van die gescheurde broeken heb ik veel gezien in Rotterdam> Winkelcentrum: zuidplein. Bij Babes only, Only, New Yorker en Jens mode. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Attitude Holland ftw. _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij de dierenzaak hebben ze van die hondenkettingen. Ik weet niet zeker, maar misschien kun je die aan je broek klikken. Ik had vroeger altijd standaart mijn portemonnee met ketting mee en die klikte ik aan mijn broek. Misschien is dat ook een idee.
    Zelf scheuren is inderdaad een goed idee. Je kunt dan ook wat aan de randen van de scheur trekken om wat rafels te maken, zodat het er minder nep uitziet.


    No growth of the heart is ever a waste

    G-Star en Tommy Hilfiger hebben ze ! (H)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead