• Mischien hebben jullie mijn Topic Mijn moeder vind., gelezen.
    Het komt erdus opneer dat mijn meoder me op een jongen vond lijken.

    Vandaag moest ik da katten thuis eten geven, odmat mijn moeder op vakantie is.
    Net toen ik weer wegwilde kwam ze aanrijden, en nouwjha ff praten enzo.
    en na werkelijk nog geen 2 minuten begon ze tegen me te schreeuwen dat ik er niet uitzag, en ik nu werkelijk op een jongen leek.
    Nou natuurlijk ruzie en gegil.
    Het kwam er dus bijna opneer dat ze me wilde verbieden een pet en bandana's te drage, en overhemden.
    terwijl die ik vandaan aanheb. dit keer wel gewoon van de vrouwenafdeling kwam. ja en inderdaat ik had een bandana om en me pet op.

    Ik ben het nu echt zat. ze doet of zij zielig is omdat ze er mij niet uit vind zien.
    en dat ik me als een meisje moet kleden en die shit. en dan zeg ik dat zoveel meisjes wel eens petten ophebben. en dan zegt zij dat ik lieg en dat niemand me er leuk uit vind zien..
    alleen omdat ik een verdomme overhemd en pet draag!
    ik ben echt kwaad.
    en nu wil ze ook nog eens dat ik bij haar ga wonen, omdat ze me gelukkig wil maken.
    Ja ik word er vast heel gelukkig van als, dat als ze me na 2 weken weer ziet ze alleen maar comentaar kan geven en tegen me kan gillen.

    normaal had ze er nooit problemen mee dat ik de mode neit voglneden en was ze trots op me dat ik mezelf durfden te zijn.
    volgnes mij sport ze niet helemaal ><

    Oke sorry dit moest er gewoon even uit. ;x

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 17:58 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Omg. Je mag toch zelf weten hoe je eruit ziet? ;s
    Ik snap je moeder niet, hoor.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nou ik had een foto van je gezien, en ik vind je er wel leuk uitzien hoor. Je moeder heeft gewoon pech, want je mag zelf toch gewoon kiezen wat je aantrekt? Zeg anders tegen je moeder dat jij je ook niet bezig houdt met haar kleding ofzo? (:

    Jeetje. Mss moet je eens rustig met je moeder praten en zeggen dat je je lekker voelt in de kleren die je draagt? En dat ze blij mag zijn dat je niet rondloopt als een hoer? Ik snap niet dat je moeder er zo over doordramt. ;x

    Jardine schreef:
    Jeetje. Mss moet je eens rustig met je moeder praten en zeggen dat je je lekker voelt in de kleren die je draagt? En dat ze blij mag zijn dat je niet rondloopt als een hoer? Ik snap niet dat je moeder er zo over doordramt. ;x

    ik heb gezecht dat ik me niet fijn voel in andere kleding -nou eerder geschreeuwd- maar dat boeit haar niet, zolang zij maar met mij over straad durft. iets wat ze nu dus neit meer durft.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dit klinkt heel gemeen maar, wat een kreng is jouw moeder :\


    your eyes are like stars in the night.

    Dan moet je gewoon zeggen dat ze zichzelf dan kan kleden als een meisje, zoveel ze wilt, en als jouw uiterlijk haar niet aanstaat kijkt ze maar ergens anders naar.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Cannibal schreef:
    (...)
    ik heb gezecht dat ik me niet fijn voel in andere kleding -nou eerder geschreeuwd- maar dat boeit haar niet, zolang zij maar met mij over straad durft. iets wat ze nu dus neit meer durft.

    Mss moet je er eens echt rustig met haar over praten? Proberen niet te schreeuwen, en ook als zij begint te schreeuwen, je echt inhouden. Wat roepen en tieren heeft geen zin. En nou, ik heb even in je fotoboek gekeken. Ik zie niks 'mannelijks' aan je eigenlijk. Je moeder overdrijft. Er zijn veel meisjes die rondlopen zoals jij, ik trouwens ook.

    Als je moeder niet meer met je over straat wilt, dan doe je dat niet? Het is jou leven hoor, jij mag weten wat je wilt dragen en doen. Je moeder kan die kleding niet voor jou verbieden. Wat is dat nou weer voor onzin, zeg?

    En ik denk niet dat jij je gelukkig kan voelen in die truttenkleertjes. Maar ik vind jou er echt niet uitzien als een jongen hoor, en wat dan nog? Je bent en blijft nog steeds een meisje. Niets van aantrekken. Ik weet dat het kut is als ze zoiets steeds schreeuwt en dat als ze 'zielig' doet, dat doet mijn moeder ook, maar je moet het niet aantrekken en al zeker geen medelijden of iets krijgen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 18:06 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jardine schreef:
    (...)
    Mss moet je er eens echt rustig met haar over praten? Proberen niet te schreeuwen, en ook als zij begint te schreeuwen, je echt inhouden. Wat roepen en tieren heeft geen zin. En nou, ik heb even in je fotoboek gekeken. Ik zie niks 'mannelijks' aan je eigenlijk. Je moeder overdrijft. Er zijn veel meisjes die rondlopen zoals jij, ik trouwens ook.

    mijn moeder en emzelf kennende gaat dat niet lukken.
    ik weet van mezelf dat ik enorm snel mijn stem verhef. iets wat ik van mijn moeder heb.
    het maakt niet uit hoe stig we beginnen, op het eidne kan heel de straat meegenieten van onze ruzie ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    mijn moeder en emzelf kennende gaat dat niet lukken.
    ik weet van mezelf dat ik enorm snel mijn stem verhef. iets wat ik van mijn moeder heb.
    het maakt niet uit hoe stig we beginnen, op het eidne kan heel de straat meegenieten van onze ruzie ><

    Hmmja, stiekem schreeuw ik ook altijd. ;x

    Jouw moeder is raar.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Wat heb jij een rare moeder dan :I kleed je gewoon zoals je zelf wilt :]


    Pop ate my heart.

    Laat haar je topic lezen, dan ziet ze goed hoe jij erover denkt.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Laat haar je topic lezen, dan ziet ze goed hoe jij erover denkt.


    die is goed ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ik vond het er leuk uitzien! misschien moet je het eens proberen zoals je het nu hebt en dan bijv een keer met een rode of zwarte rok. probeer het gewoon een beetje te mengen en voel je goed. oh en laat deze topics aan je moeder zien!