• Het tijdschrift Joepie?

    mijn mening: vroeger vond ik het geweldig om te lezen. Maar dat is de laatste tijd heel wat geminderd en zeker sinds ik ook de bravo lees. Waarom?
    - Hetgeen wat erin staat is vaak niet waar (en oke, dat is typisch voor zulke tijdschriften, maar bij Joepie is het verschrikkelijk erg!). Wat ze horen schrijven ze meteen erin.. ook al is het niet zeker dat het waar is, en bij bravo heb je dat minder, vind ik. Meestal geloof ik niets meer wat erin verschijnt (dit vind ik nu het minder erge puntje)
    - Ze zijn vreselijk laat met hun nieuwtjes.. er zijn soms weken voorbij eer het in Joepie staat.
    - Het is me opgevallen dat ze stukjes uit andere tijdschriften halen en gewoon vertalen.. bv: vanuit bravo.
    - en dan nog maar zwijgen van die seks en body, de vragen die daar soms in verschijnen is soms echt ongeloofwaardig. Zoals kan ik zwanger worden door te kussen, die heb ik al een paar keer gelezen.. en steeds vraag ik mij af? verzinnen ze dit zelf of heeft er werkelijk iemand dat gevraagd? x)(Hierop wil ik niemand aanvallen die dat niet zou weten)


    Wat ik dan wel weer positief vind is:
    - de andere zaken, zoals.. fashion flash, de mixer, geflitst, beauty & co, ...

    Dus wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 19:58 ]

    haha ik vind het ook zo stom.. maar wij hebben niets anders vlaams.. toch?xD
    En ja joepie is altijd laat. En idd ze vertalen artikels inderdaad, maar daar betalen ze ook voor.:]


    Get outta my head!

    jaa,er staan ook vaak spelfouten in,en ik ben geen leerkracht nederlands,dus het waren wel opvallende fouten ...
    en idd,dingen die ik al zooo lang weet lees ik inees in joepie xD.
    en seks en body is gewoon lachwekkend,maar ik vind die Gilles wel leuk ^^
    en die RL verhalen vind ik ook leuk :D


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    jaa,er staan ook vaak spelfouten in,en ik ben geen leerkracht nederlands,dus het waren wel opvallende fouten ...
    en idd,dingen die ik al zooo lang weet lees ik inees in joepie xD.
    en seks en body is gewoon lachwekkend,maar ik vind die Gilles wel leuk ^^
    en die RL verhalen vind ik ook leuk :D


    Hahha x)
    De Gilles mag blijven ^^

    TOMponn schreef:
    (...)

    Hahha x)
    De Gilles mag blijven ^^
    jaa,snog ne knappe ook ^^


    everybody needs a song.

    Ik vind de Joepie wel leuk om te lezen.


    None but ourselves can free our minds.

    Sex en body kan wel interessant zijn hoor, ook al zijn er soms stomme vragen :'D


    -

    Het domste tijdschrift ever.
    Volgensmij stond er ook ooit. Pete Wentz, de gitarist van Fall Out boy... etc.
    dan ben je gewoon HEEL DOM.
    als het nou roddels zijn, tuurlijk kan je het dan fout hebben. maar dingen die je gewoon van internet kan halen, moet je er goed inzetten.
    lame ass tijdschrift.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Volgens mij zijn sommige vragen van Sex & Body gewoon verzonnnen. Gewoon om de pagina helemaal vol te krijgen. Want soms zijn die vragen echt lachwekkend omdat je het toch al zou moeten weten. :X


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Het is soms wel kinderlijk. ;x
    Maar ik vind het wel grappig om te lezen. ;D

    Ik heb het serieus nog nooit gelezen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geef mij maar gewoon de Rolling Stone :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.