• Oké..
    ik probeer het kort te houden ook al is het gewoon een lang verhaal.
    het zit zo;
    2 jaar terug heb ik een jongen leren kennen; en ik was gelijk stapel om 'm.
    toen moest ik met 'm in een musical spelen,...
    hij was mijn tegenspeler, ik moest met 'm dansen, 'm omhelzen enzovoort enzovoort...
    en ook elke keer als we een spelletje deden dan zat ik bij hem,
    k kom nu bij hem in de groep met toneel,..
    en we doen op school een musical en hij word waarschijnlijk wéér mijn tegenspeler.
    & ik kom hem overal tegen.
    en 2 jaar terug had ik hem nog nooit gezien..
    (en ik ben nog steeds stapel op 'm)
    en ik vraag me nou de hele tijd af of ik wat moet doen ofzo, en of dit niet gewoon lotsbestemming is; dat ik 'm overal zie enzo.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 21:30 ]


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Of niet dan? Bij mij; 23 mei 2009 kreeg ik iets met mijn vriend, het ging in november twee weken uit en 23 december kregen we weer iets -niet op datum gelet!-. Nu dan, dit jaar 10 mei ging het weer uit, en nu precies drie maanden later op 10 augustus kregen we weer wat. Hoe bedoel je allemaal even toeval (':


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Of niet dan? Bij mij; 23 mei 2009 kreeg ik iets met mijn vriend, het ging in november twee weken uit en 23 december kregen we weer iets -niet op datum gelet!-. Nu dan, dit jaar 10 mei ging het weer uit, en nu precies drie maanden later op 10 augustus kregen we weer wat. Hoe bedoel je allemaal even toeval (':



    dat is cool :-o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat kan ja.

    ik denk dat het gewoon puur toeval is, maar het kan ook het lot zijn..


    You know my name, not my story. Don't judge me ;)

    Mijn vriend en ik hebben elkaar via het lot gevonden, dat kan niet anders.
    Hij woont 24.000km hier vandaan (Nieuw Zeeland) en we hebben elkaar op internet leren kennen.
    Ook op een bizarre manier want ik voegde hem toe op msn omdat ik dacht dat het iemand anders was (heel lang verhaal). Daardoor hebben we elkaar gevonden en nu zijn we al 2,5 jaar samen. ^^
    (Hij is ook al hier geweest en komt in februari weer, waarna ik eindelijk eens daar heen ga.)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 20:49 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    Mijn vriend en ik hebben elkaar via het lot gevonden, dat kan niet anders.
    Hij woont 24.000km hier vandaan (Nieuw Zeeland) en we hebben elkaar op internet leren kennen.
    Ook op een bizarre manier want ik voegde hem toe op msn omdat ik dacht dat het iemand anders was (heel lang verhaal). Daardoor hebben we elkaar gevonden en nu zijn we al 2,5 jaar samen. ^^
    (Hij is ook al hier geweest en komt in februari weer, waarna ik naar hem toe ga.)

    En dan vraag ik me af; hebben jullie elkaar al ooit eens gezien?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    En dan vraag ik me af; hebben jullie elkaar al ooit eens gezien?


    schijnbaar wel want ze zegt dat hij al bij haar is geweest; het lijkt me dat ze 'm dan ook gezien heeft. (nerd)


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Poseidon schreef:
    (...)
    En dan vraag ik me af; hebben jullie elkaar al ooit eens gezien?


    Dat zei ik er al bij schat. Hij is hier al geweest.
    Feb. komt hij weer en daarna ga ik naar Nieuw Zeeland toe voor een aantal maanden waarschijnlijk. (Kijk btw maar in mijn fotoalbum, daar staat een foto van ons.)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 21:05 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Poseidon schreef:
    (...)
    En dan vraag ik me af; hebben jullie elkaar al ooit eens gezien?

    HAHAHA :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    HAHAHA :'D

    Eh, was dat grappig van mij?


    your eyes are like stars in the night.

    Mischien lijkt het of je hem zovaak ziet omdat je hem nu kend, en er op let.
    Waarschijnlijk ben je hem eerder wel eens tegengekomen, maar omdat je hem toen nog niet kende viel het je niet op.
    nu je hem leuk vind ga je er juist op letten en lijkt het heel vaak.
    tenminsten dat is mijn theorie, en die van me vader toen ik het net zoiets gelijks was met mij.

    K*t, verkeerde acount >< -Cannibal-

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 21:30 ]


    I think she's on to me..

    Heartshaped schreef:
    Mischien lijkt het of je hem zovaak ziet omdat je hem nu kend, en er op let.
    Waarschijnlijk ben je hem eerder wel eens tegengekomen, maar omdat je hem toen nog niet kende viel het je niet op.
    nu je hem leuk vind ga je er juist op letten en lijkt het heel vaak.
    tenminsten dat is mijn theorie, en die van me vader toen ik het net zoiets gelijks was met mij.

    K*t, verkeerde acount >< -Cannibal-


    m-mm...
    klinkt eigenlijk best wel logisch:X


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    RODEKAART schreef:
    (...)

    m-mm...
    klinkt eigenlijk best wel logisch:X

    -Weer wigen acount-
    Weet ik., ;x
    Nee maar het klinkt raa,r maar ik had dat met een lietje. ik speelde zelf namelijk in een toneelstuk en daar waren telkens lietjes die gecovert waren zodat ze bij het verhaal hoorde.
    Zinsdien hoorde ik supper vaak dat lietje op de radio.
    Het klinkt dom, want dat is niet gelijk aan een jongen, maar in verhouding is het hetzelfde.
    Je herkend het, waardoor je erop gaat letten en darom lijkt het alsof je hem suppervaak ziet.
    Je zal meschien denken, maar ik zie mijn virendinen ook vaak maar dat is anders ofzo. ja omdat je ergens veel meer hoopt hem te zien dan je vriendinen omdat je hem leuk vind.
    -Als ik het fout heb moet je het zeggen. want dan is het wat anders ofzo., ;x-


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    -Weer wigen acount-
    Weet ik., ;x
    Nee maar het klinkt raa,r maar ik had dat met een lietje. ik speelde zelf namelijk in een toneelstuk en daar waren telkens lietjes die gecovert waren zodat ze bij het verhaal hoorde.
    Zinsdien hoorde ik supper vaak dat lietje op de radio.
    Het klinkt dom, want dat is niet gelijk aan een jongen, maar in verhouding is het hetzelfde.
    Je herkend het, waardoor je erop gaat letten en darom lijkt het alsof je hem suppervaak ziet.
    Je zal meschien denken, maar ik zie mijn virendinen ook vaak maar dat is anders ofzo. ja omdat je ergens veel meer hoopt hem te zien dan je vriendinen omdat je hem leuk vind.
    -Als ik het fout heb moet je het zeggen. want dan is het wat anders ofzo., ;x-


    het is inderdaag wel zo;
    maar ik vind het toch nog steeds vreemd dat iedereen ons altijd bij elkaar zet.:X


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    RODEKAART schreef:
    (...)

    het is inderdaag wel zo;
    maar ik vind het toch nog steeds vreemd dat iedereen ons altijd bij elkaar zet.:X

    Waarschijnlijk zijn jullie gewoon een goed duo samen. en of dat een lotsbesteming is durf ik niet te zeggen.
    Geniet er iniedergal van, zonder er teveel over na te dnkene. wees blij dat je met hem mag spelen ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''