• Lieve Qterians!
    Als je een cover nodig hebt, drop hier de link van je verhaal en zet erbij wat je het liefst zou willen!
    Kijk in mijn fotoboek daar vind je mijn covers die ik voor mezelf heb gemaakt -ja ik weet het, het is voor een story maar ik heb niet meer dan een story-
    wil je een cover? Ik maak 'm' voor je!

    1. Touched by the angel Jenny -MissRoxy
    2. Bro
    3. BARCA

    Lots of love,
    JuneBug.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 18:27 ]


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Ik wil er wel 1
    titel; Touched By An Angel
    Wat er op moet: Chris ColferJohn Dye en Dit Meisje Miscchien Engelen vleugels

    Voor dit verhaal.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voor dit verhaal aub (:
    Gerard Piqué, de titel en een meisje met rood haar liefst met haar rug naar ons toe en een mooi grafzerk (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Voor MissRoxy is af ;)


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Hij is ZO mooi

    voor deze storie.
    en,laat je fantasie tot leven komen. Zoieso Dit meisje en Tom kaulitz.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 18:39 ]

    voor dit verhaal. dan iets met justin bieber en een meisje met het liefst bruin haar die er een beetje engelachtig uit ziet. iets van een witte jurk of zo.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    voor deze story graag. Iets met Bill Kaulitz iniedergeval.
    Alvast bedankt(flower)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 15:30 ]


    it's not al a fairytaile , you just live in your own wonderland.

    Deze story.
    Iniedergeval een plaatje van Jasper. & dan met een meisje erbij met bruin -krullerig- haar. Verder mag je het zelf een beetje verzinnen. ;o


    Live your dreams.

    dit verhaal.
    Ik wil een plaatje van een blond meisje, maar ik wil dat je haar gezicht niet ziet. Bijvoorbeeld vanaf de achterkant. Ik wil ook een boom met blikseminslag of een fontein. Zou je dat meisje voor die boom/naast die fontein kunnen plaatsen? Je ziet maar ^^

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 17:51 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Voor deze story.
    Wat erop moet: taylor momsen & Ian Somerhalder.
    De namen van de mensen die zij in mijn verhaal zijn ofterwijl: Jessica Linnankivi en Damon Salvatore.
    En het liefst de titel van het verhaal.
    En als het lukt dat de personen elkaars hand vasthouden of iets anders van dat.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik zou graag een voor Deze Story willen.
    Er moet liefst een plaatje van Alex Gaskarth op en een mooi meisje [kies maar wie] voor derest laat je fantasie maar gaan:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik wil er graag een.
    Titel;the butterflies flutter in my stomach all for you!
    Plaatjes;ginny weasley met een toverstaf && jesse mccartney met blond haar.
    De namen: Jullie Potter & Scorpius malfoy
    uitleg: het is een tovenaars story over de kinderen van HP Dus Het zweinstein logo ofzo er door
    Laat je Fantasie maar gaan


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)