• Weet je, Mijn moeder is Gestoord! Kijk, ik heb gister een nieuwe Gsm gekregen,, en dus me moeder ging zoo in kijken, gaat ze me Smsjesa Lezen!!! Dus ben ik hem helemaal gaan flippen, en ze wou hem gewoon niet trug geven,, en toen werd ze boos dat ik hem uit haar hande stukte! Maar ik bedoel haloo ik ga tog ook neit in haar mobiel kijken!
    En omdat mijn gsm nieuw is, had ik nog alleen maar met Chan Gsmst.. Maar dus gng Ze vragen wie dat was, dus ik zeg zo een Goede vriendin van Internet.. Begind me moedewr hem helemaal te flippen omdat ik Internet vrienden heb!! ;o Terwijl me broer er ook een paar heeft en die komen Uit Frankrijk, en heeft nog nooit een foto van ze gezien, terwijl ik dat wel heb enzu ><
    En gaart ze zegen, dat je nooit weet wie je tegen komt op internet, terwijl ze haar virend van zon DatingStite heeft!!!! ;o
    Hebben, jullie dat ook, dat je moeder in je Mobiel gaat snuffelen, omdat ze wil weten wat je uitspookt, of is alleen mijn moeder zoon Privesie verstoorder!?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gelukkig niet, maar ik zou helemaal flippen als ze aan me telefoon zou zitten. Dat ding is gewoon van mij, een stuk privé.


    I am an idiot, I move.

    Jaa idd.


    There is the great lesson of 'Beauty and the Beast,' that a thing must be loved before it is lovable.

    Gelukkig niet, maar ik zou helemaal flippen als ze aan me telefoon zou zitten. Dat ding is gewoon van mij, een stuk privé.

    Deed ik ook, maar zij vond het normaal, omdat sze 'Bezorgt' Was,, en het gewoon voor em eigen fijligheid is,, maar wat is er mis, met contact hebben met iemand die je het leren kennen via Internet?! Ik beodle, ik praat tog aleen maar met ze?! ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik denk dat veel moeders dat doen hoor. Ze zijn gewoon bezorgd dat er wat met je gaat gebeuren etc.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Nee, mijn moeder doet zoiets gelukkig niet. Maar meestal hebben we ook een redelijke band. En ik vind wel dat jij gelijk hebt :X

    My ma doethet niet,Maar natuurlijk wil ze wel weten of ik sms of bel met een jonge O_o
    Maar, mezus is wel zo
    Als ik me mobiel ergens neer pleur wil zei meteen kijken ^^
    Anders om Wil ik dat ook natuurlijk Je bent nieuwsgierig en wil weten wat die genen op z'n mobiel heeft (A)
    xox


    I'm locked away inside this grave

    My ma doethet niet,Maar natuurlijk wil ze wel weten of ik sms of bel met een jonge O_o
    Maar, mezus is wel zo
    Als ik me mobiel ergens neer pleur wil zei meteen kijken ^^
    Anders om Wil ik dat ook natuurlijk Je bent nieuwsgierig en wil weten wat die genen op z'n mobiel heeft (A)
    xox


    ik heb een wachtwoord op mijn gsm, omdat ik hem vaak kwijt ben thuis en vermits mijn zus mijn smsen maar al te graag leest, is een wachtwoord handig ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik heb er een wachtwoord opgezet. Zodat ze nooit kan zien met wie ik sms en wat ik allemaal zeg. (:


    A. ikmisje.

    (...)

    ik heb een wachtwoord op mijn gsm, omdat ik hem vaak kwijt ben thuis en vermits mijn zus mijn smsen maar al te graag leest, is een wachtwoord handig ^^

    Ike ook,, maar hij staaty altijd aan ;o,, en ik heb ook al gekeken, naar wagtwoord voor me berigten, maar dat doet het op een of andere menier niet, want als ik die instel, is het wagtwoord niet goed, ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Privacy*
    And, eigenlijk als je nog niet meerderjarig bent heeft je moeder het recht om je smsjes, brieven ect allemaal te lezen. Cause, njhaa moeilijk om uit te leggen eigenlijk =S Het komt erop neer dat je nog niet meerderjarig bent en zij alles mag lezen&doen van jou. Want je zit nog onder haar 'vleugels' zal ik zo maar zeggen en dan heeft ze het recht om dat te doen. Da's dus eigenlijk geen privacyschending -mijn moeder zei dat dus het zal wel juist zijn?-
    Als je wél al meerderjarig bent dan mag ze dat niet want dan kan je al voor jezelf zorgen, zo zeg maar.

    Eh oke meid, ff dimmen. Ik snap dat je boos bent, maar als er niets aan de hand is met die smsjes, waar maak je, je dan druk om? Als het onschuldige smsjes zijn hoef je, je nergens zorgen om te maken. Je moeder heeft nou eenmaal het recht om die smsjes te lezen totdat je het huis uit bent.


    Life is hard and then we die

    Eh oke meid, ff dimmen. Ik snap dat je boos bent, maar als er niets aan de hand is met die smsjes, waar maak je, je dan druk om? Als het onschuldige smsjes zijn hoef je, je nergens zorgen om te maken. Je moeder heeft nou eenmaal het recht om die smsjes te lezen totdat je het huis uit bent.

    Ik vind van niet. Ik gha tog ook niet in haar smsjes snuffelen, >< Ik ben niet boos, ik vind het aleen oneerlijk ;o Bij mij flipt ze hem omdat ik er vrienden bij heb, bij me broer is het de normaalste zaak van de wereld.. >< EN dan zegt ze tegen mij, dat je nooit weet wat er voor mensen op internet zitten, terwijl i ker aleen maar mee praat, terwijl zij Gewoon de eerste de beste man die haar aansprak van internet plukt,;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wat ik al eens zei; ;Je bent nog niet meerderjarig dus zij heeft wél het recht in jou smsjes te snuffelen.

    mijn ma doet dat neit, mijn broer daarentegen wel ><
    daarom is die heel sterk beveiligd, je kan er niets op doen zonder wachtwoord x']


    You're a star in heaven.

    mama niet papa wel -.-
    en ik heb hele oude berichtjes in me telefoon staan hele gesperkken met me ex enzo terwijl ik dat zelfs niet wist ging me pa vragen erover stellen.
    toen werd ik zoo boos dat ik me ex had gebeld en papa toen aan de telefoon liet praten xD
    dat was wel grappig x3


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?