• haha ._.
    Nieuwe tekening.
    The Dudesons :9~
    and?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben Sem fan!
    En ik vervloek de mod die dat vorige berichtje veranderde want dat mocht! Want het was maar de helft van het bericht. Sem, je tekening zijn awesome:Y)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 21:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 aug 2010 - 21:43 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Wejo die is echt amazing. _O_


    I need you like a heart needs a beat

    Sem, je tekening is inderdaad loik. :Y)

    @Rose; Ik ben dus degene die dat verandert, aangezien die hoofdletters nog steeds verboden zijn. Dus ik blíjf veranderen. :'DDD

    Prodigy schreef:
    Sem, je tekening is inderdaad loik. :Y)

    @Rose; Ik ben dus degene die dat verandert, aangezien die hoofdletters nog steeds verboden zijn. Dus ik blíjf veranderen. :'DDD


    Je mag een zin of een gedeelte van je bericht in hoofdletters. Zei Elise. En we doen een gedeelte?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Prodigy schreef:
    Sem, je tekening is inderdaad loik. :Y)

    @Rose; Ik ben dus degene die dat verandert, aangezien die hoofdletters nog steeds verboden zijn. Dus ik blíjf veranderen. :'DDD

    hahaha dan ben je nu vervloekt. (nerd) Maaaaaar Jolienos, de regel is dat je héle bericht niet in hoofdletters mag. Het mag wel, zolang het niet het hele bericht is. Dus we kunnen eeuwig door blijven gaan want ik blijf terug veranderen hahaha(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wajow _O_


    you're my favourite part of the day ~

    CRonaldo schreef:
    (...)
    hahaha dan ben je nu vervloekt. (nerd) Maaaaaar Jolienos, de regel is dat je héle bericht niet in hoofdletters mag. Het mag wel, zolang het niet het hele bericht is. Dus we kunnen eeuwig door blijven gaan want ik blijf terug veranderen hahaha(krul)

    En ook @Geesz;

    Dat is de regel ja, maar jullie weten evengoed als ik dat jullie aan het uitdagen zijn met die hoofdletters en jullie topics. (nerd)

    En ik kan aardig blijven, no problemo. En Rose, ik vind jou ook heel gezellig enzo buiten dit om. Maar straks komt er een moment dat we er genoeg van hebben en er serieuze straffen uitgedeeld moeten worden. En wij willen dat niet, maar het wordt wel heel hard uitgelokt. (krul)

    OKAYCACEFACE schreef:
    Holy crap. -speechless-


    People change like the seasons - J. Cole

    ik heb lekker gereageerd :P

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 13:59 ]

    wajoooooooooooooo.
    Semm, wat een hotte tekening!:9~:9~:9~


    Smiling but close to tears.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Holy crap. -speechless-


    wth.

    Essence schreef:
    Awesome!:9~


    Beeeeeeeesje :-)

    Echt heel, heel mooi! (:


    Never run out of reasons to smile...