• uhu u_u


    eerst ga je zweren niet the lachen waneer je dit leest




    mijn op een na grootste ANGST IS:




    de tampon o.0


    .wie er toch lacht sla ik met een kip (A)







    wat is jou [op een na] grootste angst?


    =

    Ik ben bang voor honden.
    En ik vind het niet grappig hoor. Ik ben er niet bang voor, maar ik vind dat ook niet gemakkelijk enz.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    een tampon is niet eng,, miss dacht je de aller eerste keer WTH maar das toch altijd de aller eerste keerxD ennuhh m'n allergrootste angst is..... spinnen :S ze zijn gruwelijk eng en ik zou er gerust gillend voor weg rennen heb t al en paar keer gedaan en k blijf ook liever uit de buurt van grote honden en te kleine donkere ruimtes,, ik heb gen hogtevrees maar als ik ergen hoog zit wil ik liever niet naar beneden kijken

    een schijterd be ik he? met al ijn angsten

    maar wat is jouw allergrootste angst??


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Grote spinnen zijn inderdaad eng ja..


    DOMG

    clowns maar mijn grootste angst is spiegels 0-0 (en ja ik bn serieus!)


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Naalden --'


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    Tampons zíjn toch zeker eng!

    Vissen, die vind ik zó eng!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik ben voor zoveeel dingen bang. (krul)


    .

    Ik denk spinnen of naalden. Of de dood. Ik weet niet welke van de drie mijn grootste angst is, hehe. En een tampon is de eerste keer misschien wel eng, maar dat valt later reuze mee hoor. (:

    Ik ben bang voor zwarte pieten, nouja bang is een groot word. Maar ik haat die mensen in die pakkies, net zoals clowns die zijn pas creepy! (Y: Enne... ik ben bang voor spinnen, enge films, donkerte, naalden en zo kan ik nog wel even doorgaan x)
    Liefs.

    SPINNEN, Clownen, Insecten. D:


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    wel Ö

    u.u

    De eerste keer is misschien eng, maar geloof me daarna niet meer. Ze zijn heel handig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haaien, spinnen..
    Daar heb ik toch het meeste schrik voor..


    Stop wishing, Start doing..

    Onweer. (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Uhm..Enge dingen? :'D

    Peanutxhead schreef:
    (...)


    dei laatste zin x'D

    Ik meen het hoor Ö Ik kan soms echt amper ademen. En dan doe ik alle grodijnen dicht en alle lichten aan. En ik zet nooit muziek op. Als er dan iets is, hoor ik het.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California