• Ik wou naar buiten om konijn te voeren, zitten er allemaal wespen in de tuin O.o en nu durf ik niet meer naar buiten.

    Wie heeft dat ook wel eens? Of om een andere reden dat je niet naar buiten durft?

    Neh, ik durf altijd wel naar buiten.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik durf altijd wel naar buiten.

    xJennifer schreef:
    Ik durf altijd wel naar buiten.


    Ook als het een hele zwerm is? en je daar allergisch voor bent?
    Of als er oorlog uitbreekt?! dan blijf ik mooi binnen -.-

    ik durf altijd wel naar buiten. maar als je gewoon naar buiten loopt doen die wespen je niks. ze doen alleen iets als jij hen iets aan doet. als je gaat slaan om ze weg te krijgen komen ze terug. echt waar. gewoon doorlopen naar je konijn en dan weer terug. ze doen je niks


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    ik durf altijd wel naar buiten. maar als je gewoon naar buiten loopt doen die wespen je niks. ze doen alleen iets als jij hen iets aan doet. als je gaat slaan om ze weg te krijgen komen ze terug. echt waar. gewoon doorlopen naar je konijn en dan weer terug. ze doen je niks


    Oke, dat ga ik proberen. Danku

    Ik haat wespen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ik haat wespen.


    Never wait for perfection, just make it.

    Dit jaar op terugweg van vakantie eh stonden we op zo'n parkeerplaats en toen werd ik serieus achtervolgd door een weps. Ik heb wel 10 rondjes om de vouwwagen gerend totdat 'ie eindelijk wegging :/. Ik haat die beesten zo.. Ik had ook 'n keer eentje onder m'n kleren en toen werd ik geprikt in m'n buik.. Jugh


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik durf niet alleen naar buiten in het donker(cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Als ik een wesp zie dan schreeuw ik de hele school bij elkaar :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    alleen als het heeel donker buiten is, durf ik niet alleen te gaan.