• Gisterochtend opende ik al een topic over de oh zo fijne gemeente die om half 8 het gras ging maaien, waardoor ik dus wakker werd, maar vandaag was het helemaal dolle pret.

    Mijn vader vond het nodig om om 06.00 's ochtends het alarm af te laten gaan _O_ -ja ik woon in een groot huis, dus wij hebben een alarm, whutevur- Nouja, toen was ik dus al klaarwakker. GAAT IE OOK NOG LOPEN STOFZUIGEN. Ook boven, op de overloop, badkamer, logeerkamer, allemaal vet dicht bij mijn kamer. Dat ie die oversloeg viel me nog mee.

    Serieus, slapen die mensen nooit ofzo?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ahhhhhhhhh. das klote. wie doet dat nou om 6 uur s'ochtens?xD
    is je vader een ochtendmens?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Dat heb ik ook wel eens met mijn vader. Gaat hij doodleuk 's ochtends vroeg stofzuigen, de tv/zijn muziek keihard aanzetten ><


    I am an idiot, I move.

    Haha, daar heb ik ook last van. Weet je wat echt kut is? Dat je oom een hond heeft, en die oom komt logeren met de family en dan gaat die hond lopen keffen om half zeven! ...

    X'DD T'is ook elke keer wat bij jou :'D

    De buren hebben een hele leuke nieuwe haan en die vind het nodig om om 6 uur al te gaan kraaien <3 love him, dat snap je wel <3

    whahaha :P me beste vriend zijn vader, heeeft een keer een draadje verkeert getrokken ze zaten de hele dag in het alarm -.-


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    whahaha :P me beste vriend zijn vader, heeeft een keer een draadje verkeert getrokken ze zaten de hele dag in het alarm -.-

    dan had ik dat ding allang stukgeslagen, haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stiekem vind ik het wel grappig. Ik heb dat nooit, ik slaap door alles heen (':


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Mijn vader maakt me soms wakker als hij naar dagbesteding gaat , want dat vindt hij grappig. >.<


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb er nooit last van. Ik slaap op zolder (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik werd vanmorgen 8 uur wakker, dat vond ik nog al heel wat.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik was vanochtend op 6 uur 's ochtends nog pokemon aan het spelen, en toen werd me pa wakker, maar hij dacht dat hij mij wakker had gemaakt, maar dat was helemaal niet zo (:


    The sweet glinster of the moonlight shines on you.

    Dan is het bij mij nog midden in de nacht. Vreselijk als ik dan wakker wordt gemaakt.

    ik word elke woensdag of donderdag ochtend om fucking 9 uur wakker gemaakt door dat tering orgol
    en dat al 3 jaar lang :Y)

    Muslera schreef:
    X'DD T'is ook elke keer wat bij jou :'D

    De buren hebben een hele leuke nieuwe haan en die vind het nodig om om 6 uur al te gaan kraaien <3 love him, dat snap je wel <3

    bij osn tegenover hebben ze ook een haan maar die kraait pas in de middag.
    en mijn moeder wekt me altijd rond 1 a 2 uur in de middag


    (Be)lieve in (you)rself

    Cha schreef:
    ik word elke woensdag of donderdag ochtend om fucking 9 uur wakker gemaakt door dat tering orgol
    en dat al 3 jaar lang :Y)

    -medelijden-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.